paard 2009

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn__

Re: paard 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:37

Ik ben van plan te komen om foto's te maken (meer voor mezelf om te oefenen)
Ik denk dat ik of donderdag of zondag ga dus als mensen dan rijden en foto's willen moet je maar pb sturen met hoelaat enz :j
dan kan ik eventueel kijken of ik foto's kan maken ;)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:56

C_arola schreef:
Op de website dat opgegeven is; http://www.evenementenhalhardenberg.nl/ ... ard%202009
Kan ik geen progamma vinden. Weet iemand waar ik de progamma kan vinden wat elke dag komt?

www.startlijsten.nl en dan op lijsten klikken (rechtsboven).
dan zoek je bij plaatsen hardenberg op en kijk je bij vraagprogamma hardenberg.
zo zie je het progamma..;)

@ Carlijn_ ik moet zondag in het EZ begint om 9.30 en dan ben ik als 40e ik weet niet of je er al zo vroeg bent..;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:02

lrm schreef:
C_arola schreef:
Op de website dat opgegeven is; http://www.evenementenhalhardenberg.nl/ ... ard%202009
Kan ik geen progamma vinden. Weet iemand waar ik de progamma kan vinden wat elke dag komt?

http://www.startlijsten.nl en dan op lijsten klikken (rechtsboven).
dan zoek je bij plaatsen hardenberg op en kijk je bij vraagprogamma hardenberg.
zo zie je het progamma..;)

@ Carlijn_ ik moet zondag in het EZ begint om 9.30 en dan ben ik als 40e ik weet niet of je er al zo vroeg bent..;)

Thanx!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:05

Carlijn__ schreef:
Ik denk dat ik of donderdag of zondag ga dus als mensen dan rijden en foto's willen moet je maar pb sturen met hoelaat enz :j

& dat geld ook voor mij! :D
heeft iemand enig idee of het ook intree kost? O:) en of er een beetje veel licht is in die hallen?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:10

Entree en parkeergeld is alle dagen gratis ;)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:27

Ik heb wel een programma op de site van de Evenementenhal gevonden, maar daar staan alleen de wedstrijden op, geen shows... Er is toch nog wel wat anders in de wedstrijdhal dan alleen wedstrijden...?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:30

Ik zag op de link dat gegeven werd ook alleen de wedstrijden.
Aangezien ik er heen zou gaan voor de shows heb ik daar geen interesse in.
Hoop dus dat er op internet nog info komt over de shows dat gegeven word.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:31

Nou inderdaad, alleen wedstrijden is ook niet wat, helemaal B en L. Daar ga ik echt geen uren naar kijken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:32

Nee, ik ook niet.
Hopelijk een paar dagen van te voren ofzo.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:50

Hoi,

Er is een showpiste en een springpiste. Maandag gaan wij met onze club daar heen om de bodems flink aan te stampen. In de showpiste en springpiste. Dus er komen vast shows je kan je er ook nog steeds voor opgeven

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:55

Ja dat weet ik. Maar het lijkt me raar dat ze geen shows in de wedstrijdring geven, dat deden ze vorig jaar namelijk wel, o.a. die clinic van Albert Voorn. Ik zou het wel erg jammer van het evenement vinden als ze alleen maar wedstrijden van B t/m ZZ niveau doen. De Z en ZZ komen nog wel mensen op af, maar dat is op woensdag. In het weekend is er B en L springen :?

Nicole_ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:01

hey..
ik moet de Donderdag springen in de 2e groep als 1e start!! gee idee eigelijk hoelaat dat is want de 1e M groep begint om half negen ofzo.. dus wie foto's wilt en kan maken is welkom ik ben gek op foto's haha:P Nicole Ros en ik start op Vivi-Landra

het is voor mij echt een eindje rijden:P
kom namelijk uit de kop van NOORD-HOLAND hehe X'D.
ben er zelf echt nog nooit geweest dus ben heel erg benieuwd hoe het daar is.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:43

programma van de show ring staan nu ook op startlijsten onder vraagprogramma

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:14

andrea16 schreef:
Ja dat weet ik. Maar het lijkt me raar dat ze geen shows in de wedstrijdring geven, dat deden ze vorig jaar namelijk wel, o.a. die clinic van Albert Voorn. Ik zou het wel erg jammer van het evenement vinden als ze alleen maar wedstrijden van B t/m ZZ niveau doen. De Z en ZZ komen nog wel mensen op af, maar dat is op woensdag. In het weekend is er B en L springen :?

Ik ben toen op zaterdaggeweeest maar toen ahdden ze alleen springen in de springring en Paardenvoetbal. en de shows alleen in de showpiste. en die clinic had toch ook met springen te maken?

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:23

De shows staan er ook op nu. Maar het is volgens mij niet zo leuk als vorig jaar. Toen hadden ze ook hengsten die ze showden enzo. Weinig friese paarden

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:39

Clinic had wel met springen te maken maar ging niet alleen over springen. En dat er clinics over springen zijn vind ik (juist) niet vervelend alleen het feit dat er enkel wedstrijden gereden worden en dan ook nog B en L. Trekt naar mijn idee niet echt bezoekers.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:54

nee ik vind het ook erg jammer dat de shows ook niet echt fantastisch zijn. Paar mensen die een kur op muziek rijden als ik dreessuur wil zien dkan ik ook naar wedstrijden gaan.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 14:40

dorieeen schreef:
Carlijn__ schreef:

heeft iemand enig idee of het ook intree kost? O:) en of er een beetje veel licht is in die hallen?

entree is gratis en dorien ik wil wel met je mee :o :P

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:38

andrea16 schreef:

in het weekend is ook M/Z/ZZ springen pony's o.a. hartog en roelofsen daar komen meestal toch ook wel wat mensen op af :?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:15

Ik ga waarschijniljk alle dagen :j
ik vond het vorig jaar zò leuk en leerzaam, dat ik het jammer vond dat ik niet alle dagen kon.

hardenberg is voor mij niet zo ver met de auto, en ik kan evt ook met de bus er heen :)

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:49

dorieeen schreef:
Carlijn__ schreef:

entree is gratis en dorien ik wil wel met je mee :o :P[/quote]

mag van mij,, maar we gaan op donderdag,, dusssszzzz :P

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:53

Ik ga er dit jaar voor het eerst heen met een vriendin die er vorig jaar ook was geweest, ben benieuwd :j

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:00

Ik ga wss ook heen met een vriendin

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:37

kun je er ook leuk shoppen?
Ok, ik verwacht het niet zo groot als de Equitana (waar ik ook naar toe ga), maar wie kan me er wat meer over vertellen?
Vroeger ben ik ook naar Paard geweest, toen werd het nog in Utrecht gehouden en vond ik het wel interessant...

Nadiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:16

Je kunt dit niet vergelijken met Utrecht, dit is een andere opzet.
Er werd vorig jaar een lokatie gezocht voor de wedstrijd, dat is de evenementenhal geworden, en aangezien er ruimte was is er een beurs aan toegevoegd..
De shows zijn nu in een aparte ring, zodat de wedstrijden gewoon door kunnen gaan, de Z-rubrieken paarden zijn bewust doordeweeks, zodat deze ruiters in het weekend nog aan andere evenementen deel kunnen nemen.
Verder zijn er al meer stand dan vorig jaar, ben benieuwd hoe dit gaat uitgroeien, toegang is hier gratis evenals parkeren, doordat de lokatie al betaald wordt door de wedstrijd-ruiters/amazone's en de standhouders.
Het is dus niet zoals in Utrecht een beurs met wedstrijden en shows, maar een wedstrijd met daarbij beurs en shows....