Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

juval schreef:fijn dat ze nu weten wat het is... en sterkte met het herstel verder... is het besmettelijk?
Vjestagirl schreef:juval schreef:fijn dat ze nu weten wat het is... en sterkte met het herstel verder... is het besmettelijk?
Zou zomaar kunnen. We weten het niet zeker. Eigenlijk moet ze apart gezet worden van de andere paarden, maar 1) wij hebben geen andere ruimte en 2) ze staan nu toch al een flinke poos naast elkaar terwijl Vjesta ziek is.
Voorlopig is het zo dat als de DA komt ze ons de laatste visite van de dag doet, zodat ze niet andere paarden kan besmetten. Zelf raak ik alleen Vjesta aan, en raad ik anderen aan haar niet aan te raken...
femmiel schreef:Vjestagirl schreef:
Zou zomaar kunnen. We weten het niet zeker. Eigenlijk moet ze apart gezet worden van de andere paarden, maar 1) wij hebben geen andere ruimte en 2) ze staan nu toch al een flinke poos naast elkaar terwijl Vjesta ziek is.
Voorlopig is het zo dat als de DA komt ze ons de laatste visite van de dag doet, zodat ze niet andere paarden kan besmetten. Zelf raak ik alleen Vjesta aan, en raad ik anderen aan haar niet aan te raken...
Oohhh zoo.
Maar hoe gaat het nu met der...?

Vjestagirl schreef:Vanmorgen om iets voor 7en (alle lof voor mijn bijrijdster) had ze 37,6, was ze vrolijk en at ze goed... Ik ben benieuwd hoe we de dag door gaan komen!