Equitana 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Equitana 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 20:14

Ja en als je natural leuk vind, Monty Roberts is er ook elk jaar. Vind ik altijd wel interessant om te zien hoor!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:10

Menino schreef:
ja naja, mijn duits is niet zo toereikend... Dus de shows hoef je het in principe niet echt voor te doen (iig er was ook een barokke paardenwedstrijd, dat was dan wel weer leuk. Maar al die clinics enzo; begreep ik niets van)... T scheen dat je ook kon proefrijden enzo, maar daar heb ik niets van gemerkt...

Maar wel echt superveel paardenspullen om te kopen... Echt iets van 12 hele grote hallen Wow! En ook allemaal aparte/heeul goedkope spullen enzo... Heb me iig goed vermaakt Tong uitsteken

Het zou zonde zijn als je alleen naar de Equitana zou gaan om te kopen Knipoog . Juist de clinics zijn erg interessant! En je hoeft natuurlijk niet (super) goed duits te kunnen om naar een clinic te kijken Lachen .
Mocht ik gaan, zal ik het jullie melden. Mijn vriendin en ik zijn dan iig bij Peter Pfister te vinden (ranch rijden, NH, circusclinics, trick-rijden). Peter geeft zo´n 2-3 per jaar bij ons op stal clinics en de man van mijn vriendin verzorgt meestal licht en geluid voor zijn clinics op de Equitana.
Ik ben dan natuurlijk graag bereid om jullie eea te vertellen over zijn manier van werken Lachen .

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:12

Het kopen is inderdaad wel leuk, maar om daarvoor nou helemaal daarheen te gaan....

Misschien dat ik iets met stal kan regelen, we zijn ook met een groep naar Horse Event gegaan. Dat was supergezellig. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:59

Sterre schreef:
Menino schreef:
ja naja, mijn duits is niet zo toereikend... Dus de shows hoef je het in principe niet echt voor te doen (iig er was ook een barokke paardenwedstrijd, dat was dan wel weer leuk. Maar al die clinics enzo; begreep ik niets van)... T scheen dat je ook kon proefrijden enzo, maar daar heb ik niets van gemerkt...

Maar wel echt superveel paardenspullen om te kopen... Echt iets van 12 hele grote hallen Wow! En ook allemaal aparte/heeul goedkope spullen enzo... Heb me iig goed vermaakt Tong uitsteken

Het zou zonde zijn als je alleen naar de Equitana zou gaan om te kopen Knipoog . Juist de clinics zijn erg interessant! En je hoeft natuurlijk niet (super) goed duits te kunnen om naar een clinic te kijken Lachen .
Mocht ik gaan, zal ik het jullie melden. Mijn vriendin en ik zijn dan iig bij Peter Pfister te vinden (ranch rijden, NH, circusclinics, trick-rijden). Peter geeft zo´n 2-3 per jaar bij ons op stal clinics en de man van mijn vriendin verzorgt meestal licht en geluid voor zijn clinics op de Equitana.
Ik ben dan natuurlijk graag bereid om jullie eea te vertellen over zijn manier van werken Lachen .

hihi nou met mijn koopverslaving Haha!
Ik was op school altijd redelijk goed in duits, maar ik kon der echt vrij weinig van volgen...
Mss net op het verkeerde moment daar gezeten...

Moet ook wel zeggen dat ik ook gewoon echt wel de hele dag zoet ben geweest met alle stands enzo, en toen had ik nog de helft niet gezien Lachen.
Als we met stal gaan wil ik opzich ook wel mee Tong uitsteken

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 21:03

Ik weet nog niet of we uberhaupt gaan, maar kan me wel herinneren dat Hanneke er wel wat vanaf weet (over het bestaan hiervan). Maar goed, het duurt nog wel even dus we moeten het allemaal nog maar zien. Knipoog

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:22

Weet iemand toevallig al wat de kaartjes gaan kosten??

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:23

in februari is dat toch weer.
ik wil er graag heen gaan. moet je ver van te voren kaarten kopen of valt dat wel mee?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:36

Van 14 t/m 22 maart.
De prijzen van de kaarten worden pas in November bekend gemaakt zie ik net
op de site staan Verward

Ik wou ook weten wat dat geintje me gaat kosten als ik besluit of ik ga Clown

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:38

ja idd was ook benieuwd...
Beetje te vergelijken met indoor brabant dit jaar hoop ik.
Als dat veel duurder is is het niet meer leuk met de benzine kosten erbij,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:34

equitana is normaal toch veel goedkoper..?

Dacht 15 euro ofzo..

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:36

equitana, nog nooit van gehoord.
is het echt de moeite waard om er heen te gaan????

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:37

Ooh dan is het nog leuk om naar duitsland te rijden Lachen

De website ziet er wel leuk uit in ieder geval

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:37

ik ben er twee jaar geleden geweest met school. was echt heel leuk. veel spullen te koop en heel veel leerzame clinics die gewoon in de hal worden gegeven. ben toen niet naar die show gegaan misschien in 2009

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:39

Menino schreef:
equitana is normaal toch veel goedkoper..?

Dacht 15 euro ofzo..

Volgens mij ook ja, wat ik me kon herinneren van vorig jaar (toen heb ik de prijzen op de site zien staan).

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:40

Indoor-Brabant..............daar is het niet mee te vergelijken hoor.
Op Equitana worden geen wedstrijden gereden.

Wij hebben vorig jaar als ik het goed heb rond de €18 betaald.
Vooraf besteld (met de nodige extra kosten) ivm. eventuele drukte.
Maar we hadden nog makkelijk de dag zelf aan de kassa kunnen gaan.

Volgend jaar willen we dat wel doen.
Wel kiezen wij voor een door de weekse dag.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:42

Vorig jaar was equitana open air, maar niet overdekt in Essen.

En hele goedkope paardenspullen is ook wat overdreven. Veel dingen zijn wat goedkoper maar nog duur genoeg Knipoog Neem bijvoorbeeld de Roeckle handschoenen, kosten normaal 35 euro waren daar 27.50 euro. Dus zoveel scheelt het ook weer niet Vork

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:43

Open air was dit jaar.
Essen was wel vorig jaar Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:45

Ja klopt idd, tijd gaat erg snel geloof ik Clown

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:48

zijn western benodighdeden ook vertegenwoordigd???

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:48

Inderdaad, mag zo wel door gaan. Des te sneller is het Maart en kunnen we weer richting Essen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:49

MISTRAL94 schreef:

En hele goedkope paardenspullen is ook wat overdreven. Veel dingen zijn wat goedkoper maar nog duur genoeg Knipoog Neem bijvoorbeeld de Roeckle handschoenen, kosten normaal 35 euro waren daar 27.50 euro. Dus zoveel scheelt het ook weer niet Vork

volgens mij is overdekt veel groter.. je moet wel een beetje goed zoeken (aanbod is eeeenorm), maar wel behoorlijk wat koopjes hoor Tong uitsteken Halstertouwen voor een euro, bandages voor 5 euro etc.

Vanaf utrecht is het ook helemaal niet zo heel ver, anderhalf uur ofzo.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:49

pimmela schreef:

jupz!

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:50

Menino schreef:
pimmela schreef:

jupz!

oke bedankt, dan is het iets om over na te denke om er volgend jaar is een kijkje te gaan nemen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:51

Menino schreef:
MISTRAL94 schreef:

volgens mij is overdekt veel groter.. je moet wel een beetje goed zoeken (aanbod is eeeenorm), maar wel behoorlijk wat koopjes hoor Tong uitsteken Halstertouwen voor een euro, bandages voor 5 euro etc.

Vanaf utrecht is het ook helemaal niet zo heel ver, anderhalf uur ofzo.. Tong uitsteken

Dure koopjes als je helemaal naar duitsland moet rijden daarvoor, en het entree geld te betalen Vork

Silence: Van mij mag het nog wel even duren, dan heb ik nog even tijd om te sparen Clown

Mooi dat er ook westernspul is, is daar veel van of maar enkele kraampjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:54

MISTRAL94 schreef:
Menino schreef:

Dure koopjes als je helemaal naar duitsland moet rijden daarvoor, en het entree geld te betalen Vork

Silence: Van mij mag het nog wel even duren, dan heb ik nog even tijd om te sparen Clown

Mooi dat er ook westernspul is, is daar veel van of maar enkele kraampjes?

duitsland klinkt wel heel ver, maar er zijn gebieden in nederland die verder weg zijn...

Zover ik me kan herinneren waren er wel veel westernstands, iig meer dan 'enkele' , maar hou me er niet op vast. Volgens mij hadden ze ook nog een speciale westerndag ofzo?