Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Menino schreef:ja naja, mijn duits is niet zo toereikend... Dus de shows hoef je het in principe niet echt voor te doen (iig er was ook een barokke paardenwedstrijd, dat was dan wel weer leuk. Maar al die clinics enzo; begreep ik niets van)... T scheen dat je ook kon proefrijden enzo, maar daar heb ik niets van gemerkt...
Maar wel echt superveel paardenspullen om te kopen... Echt iets van 12 hele grote hallenEn ook allemaal aparte/heeul goedkope spullen enzo... Heb me iig goed vermaakt
Sterre schreef:Menino schreef:ja naja, mijn duits is niet zo toereikend... Dus de shows hoef je het in principe niet echt voor te doen (iig er was ook een barokke paardenwedstrijd, dat was dan wel weer leuk. Maar al die clinics enzo; begreep ik niets van)... T scheen dat je ook kon proefrijden enzo, maar daar heb ik niets van gemerkt...
Maar wel echt superveel paardenspullen om te kopen... Echt iets van 12 hele grote hallenEn ook allemaal aparte/heeul goedkope spullen enzo... Heb me iig goed vermaakt
Het zou zonde zijn als je alleen naar de Equitana zou gaan om te kopen. Juist de clinics zijn erg interessant! En je hoeft natuurlijk niet (super) goed duits te kunnen om naar een clinic te kijken
.
Mocht ik gaan, zal ik het jullie melden. Mijn vriendin en ik zijn dan iig bij Peter Pfister te vinden (ranch rijden, NH, circusclinics, trick-rijden). Peter geeft zo´n 2-3 per jaar bij ons op stal clinics en de man van mijn vriendin verzorgt meestal licht en geluid voor zijn clinics op de Equitana.
Ik ben dan natuurlijk graag bereid om jullie eea te vertellen over zijn manier van werken.
Menino schreef:equitana is normaal toch veel goedkoper..?
Dacht 15 euro ofzo..
MISTRAL94 schreef:Vorig jaar was equitana open air, maar niet overdekt in Essen.
En hele goedkope paardenspullen is ook wat overdreven. Veel dingen zijn wat goedkoper maar nog duur genoegNeem bijvoorbeeld de Roeckle handschoenen, kosten normaal 35 euro waren daar 27.50 euro. Dus zoveel scheelt het ook weer niet
pimmela schreef:zijn western benodighdeden ook vertegenwoordigd???
Menino schreef:pimmela schreef:zijn western benodighdeden ook vertegenwoordigd???
jupz!
Menino schreef:MISTRAL94 schreef:Vorig jaar was equitana open air, maar niet overdekt in Essen.
En hele goedkope paardenspullen is ook wat overdreven. Veel dingen zijn wat goedkoper maar nog duur genoegNeem bijvoorbeeld de Roeckle handschoenen, kosten normaal 35 euro waren daar 27.50 euro. Dus zoveel scheelt het ook weer niet
volgens mij is overdekt veel groter.. je moet wel een beetje goed zoeken (aanbod is eeeenorm), maar wel behoorlijk wat koopjes hoorHalstertouwen voor een euro, bandages voor 5 euro etc.
Vanaf utrecht is het ook helemaal niet zo heel ver, anderhalf uur ofzo..
MISTRAL94 schreef:Menino schreef:volgens mij is overdekt veel groter.. je moet wel een beetje goed zoeken (aanbod is eeeenorm), maar wel behoorlijk wat koopjes hoorHalstertouwen voor een euro, bandages voor 5 euro etc.
Vanaf utrecht is het ook helemaal niet zo heel ver, anderhalf uur ofzo..
Dure koopjes als je helemaal naar duitsland moet rijden daarvoor, en het entree geld te betalen![]()
Silence: Van mij mag het nog wel even duren, dan heb ik nog even tijd om te sparen![]()
Mooi dat er ook westernspul is, is daar veel van of maar enkele kraampjes?