Oh kunnen jullieniet in HK topics omdat jullie nog geen 25 nuttige berichten hebbe?Moet je idd bji informatief even flnik aanpostenSpeltip 1: doe het bij het subforum harnachementdaar kan oa ik altijd wel wat aankletsen
Yinthee schreef:Je kan gewoon bij ITP op foto's reageren!!Dan kom je ook aan die 25 'nuttige' berichten (toch!?) No Alleen posts bij informaties gelden als 'nuttige' berichten
je moet ook op 1 of andere link klikken als ze niet nuttig waren had ze nog geen 25 berichten.edit: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3Fdaar moet je op klikken en dan op deze link
Ja heb ik gedaan, en toen zei die alleen voor geregistreerde gebruikers maar ik ben allang geregistreerd! && dan ben ik oppeens uitgelogd? Heel vaag!
xJikke schreef:Ja heb ik gedaan, en toen zei die alleen voor geregistreerde gebruikers maar ik ben allang geregistreerd! && dan ben ik oppeens uitgelogd? Heel vaag! vreemd
maar in gebruikerspaneel is dat er toch niet of wel?anders moet je je even opnieuw inloggen als ie zegt dat het voor geregistreerde gebruikers is?
Ja of via waar je ook op dat linkje moet klikken weet allang niet meer waar die staatof even bij help kijken
[HK] [BSF33]Met de herfst weer voor de deur...[HK] [BSF33]Met de herfst weer voor de deur...[HK] [BSF33]Met de herfst weer voor de deur...Neem een kijkje en wordt lid!