Jethafa schreef:5 minuten!!!Enneh, ze zeiden net dat Warum Nicht nog nooit zo hoog had gescoord. Zal dus wel net niet vandaag lukken hoop heel erg
Jullie hebben het nou allemaal wel over Isabell, maar vergeet niet dat Steffen en Laura er ook nog aankomen...
Deze meneer zit wel vrij rustig en ontspannen, dat is nog wel eens anders bij die mediterrane landen. Paard kijkt alleen wat boos.
nou als isabell is geweest is t nog steeds niet beslist!en aangezien steffen als laatste moet zal het voorlopig nog wel ff spannend blijven!
Wel grappig dat liedje. 538 gebruikt dat liedje 's ochtend altijd: Goedemorgen, de dag is weer begonnen, lalalala!
Vlak Steffen Peters met Ravel ook niet uit he Ik hoop van niet, maar dat is ook een mooie combinatie.@denise: Inderdaad. Ik zit 'm al de hele tijd mee te neurieen
Sander_ schreef:Deze meneer zit wel vrij rustig en ontspannen, dat is nog wel eens anders bij die mediterrane landen. Paard kijkt alleen wat boos. hij is depressief door totilas
oef, ben na een plasje en een nieuw kopje thee tot rust gekomen.. Maar nu moet ik weer plassen En wil Werth zien!
xVeraaa schreef:zozo de stand staat zelfs bij de hoogtepunten op NOS sport teleteksthet moet niet gekker worden
Ik vind die Andalusier wel gaaf, maar vind dat hij soms wat te ver zijn handen uit elkaar heeft en teveel naar voren..Of valt mij dat als enige op?
Ik heb eurosport al aanstaan nog ruim een uurtje en dan hoop ik ook eindelijk eens iets van alle andere combinaties te zien Super score van Edward trouwens Toch nog weer wat positiefs na adelinde..