Tentenkamp 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:34

Ze zijn niet korter op de rug, geen millimeter.
Het lijkt zo, maar het is niet zo.
Ik ben in ieder geval tevreden, alhoewel de oude ook prima waren qua ligging.

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:37

lovehaffie schreef:
@ ProudOfPride: hahaa leuk om zo mensen van Bokt te ontmoeten zonder het te weten! Zag je niet meer verder in de winkel moet je nagaan wat een chaos het was :P

Zeker grappig ja! Ben je vader (was toch je vader :o ) geloof ik nog 2x tegen gekomen hihi.

babli

Re: Tentenkamp 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:52

Nu we het toch over bandages hebben :D. Ik heb op het tentenkamp 2 dekjes van Anky gekocht de Sangria (felroze/rood) en een felblauwe. Hier waren geen bandages van anky die er bij paste. Weet iemand welke bandages hier mooi bij staan?

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:53

weet iemand of er dinsdagochtend nog wat te beleven valt of dat dan alles weg is?? wil even met de trein er heen... heb een ES gekocht maar het kriebelt toch nog TE erg om er niet toch nog eentje te kopen :P

zijn er nog meer mensen die vanaf station lombardijen gaan lopen op dinsdagmorgen?! (hoelaat?! ik reis overigens over LEIDEN CS) dan ben ik gelijk niet zo eenzaam meer ;) pb me ff, dan spreken we wat af !

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:57

babli schreef:
Nu we het toch over bandages hebben :D. Ik heb op het tentenkamp 2 dekjes van Anky gekocht de Sangria (felroze/rood) en een felblauwe. Hier waren geen bandages van anky die er bij paste. Weet iemand welke bandages hier mooi bij staan?

ik zou zeggen, neem gewoon de anky sangria en de anky emerald (?) bandages, die horen erbij!

http://www.ooteman.nl/productsubgroup.a ... title=Anky

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:14

Champie_Me schreef:
babli schreef:

ik zou zeggen, neem gewoon de anky sangria en de anky emerald (?) bandages, die horen erbij!

http://www.ooteman.nl/productsubgroup.a ... title=Anky

Ja ik bedoelde op het tentenkamp, daar was het nog een leuk prijsje. Vind bandages van 25 euro toch beetje to much,zo vaak gebruik ik ze niet.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:27

Chaos schreef:
Waar kan ik de nieuwste Anky-bandages kopen dan? Want die hadden ze niet op tentenkamp, maar nu heb ik wel de pad. Hier in ed winkel liggen ze niet? :(

ooteman dacht ik!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:32

Ga gelijk kijken, bij Piaffe en Divoza kan ik ze niet vinden. En de winkel in Arnhem heeft ze ook niet! :(

Oja! Mijn Anky dekken - heb er totaal een stuk of 10 gok ik- was ik regelmatig, en heb hier nog nooit problemen mee gehad. Mijn wedstrijdpad is ook een Anky white, dus dat wil wat zeggen!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:33

En mijn nieuwe sangria is net zo lang en breed als mijn aller eerste Anky's, en die van de latere collecties. :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:54

moonfish13 schreef:
Ze zijn niet korter op de rug, geen millimeter.
Het lijkt zo, maar het is niet zo.
Ik ben in ieder geval tevreden, alhoewel de oude ook prima waren qua ligging.

Nou, ik had dat idee wel. Heb er namelijk 1 van gehad en vond het te lang op de rug.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:56

Chaos schreef:
En mijn nieuwe sangria is net zo lang en breed als mijn aller eerste Anky's, en die van de latere collecties. :)

Nou, nu kan ik die modellen toch niet meer volgen dan. :+ Achja, zijn toch geen anky's meer die ik wil, dus zo'n probleem is het niet ;')

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 23:59

Pff ik ben er alweer 2 keer geweest. Eerste keer genoeg uitgegeven aan weinig spullen hahahaha, vandaag goed in kunnen houden. Alleen op mijn jas de naam van me paard laten zetten en dat heeft mijn verzorgster voor me betaalt :D. Ik ben meer de taxiservice van mensen die daar alleen niet naar toe kunnen (lees vriendinnen zonder rijbewijs) :+ . Scheelt dan wel een hoop dat ik maar 4 uurtjes per dag werk, meer tijd voor tentenkamp ;).

Petries lagen er nog genoeg in het magazijn, of ze allemaal echt zijn weet ik niet, ga niet alle dozen openmaken (heb zelf wel een goede koop gedaan qua Petries (van ruim 600 euro voor 180 meegenomen :D <3 ) maar verder niet gekeken in de dozen).

En verder vind ik het allemaal nog aardig aan de prijs (tenminste de dingen die ik zogenaamd nodig heb :p) en mijn vriend al helemaal (lees : nog een deken, je hebt er al zoveel gekocht via bokt! Nog meer dekjes? Nee schat, je kast is toch te klein!). Dus volgend jaar vriendlief maar thuis laten ofzo :+ . Geld begint altijd te kriebelen in een ruitersportzaak en met tentenkamp al helemaal als je allemaal oude prijzen en nieuwe prijzen ziet ;).

Ik denk dat ik er nog wel een keer heen ga, alleen om ff te snuffelen :D. Kost me 4 euro gas ofzo, dus dat zijn de kosten niet ;).

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:53

Ik heb vrij weinig uit de kortingen kunnen halen ;) Een staartborsten en een rosborstel :P Dat was het, er waren nog anky staldekens maar die waren 350 gr. Das mij te dik voor nu...

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:20

Ik ga vandaag heen, ben echt blij dat ik met iemand mee kan rijden!

Weet iemand of de anky bandages in de aanbiedng zijn?

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:57

Die letters op de anky dekjes vind ik juist een achteruitgang :j Volgens mij geeft dat hele ongelijke drukverdeling aangezien de letters bovenop het dekje liggen :(:)

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:59

Ik woon 5 minuten van tentenkamp vandaan, en ben er nog niet geweest!! (Ben best trots op mezelf)
Ik ga vanmiddag alleen een cap halen, want ik heb er geen meer :+

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:02

shetties schreef:
Ik ga vandaag heen, ben echt blij dat ik met iemand mee kan rijden!

Weet iemand of de anky bandages in de aanbiedng zijn?

Ja dat staat al heeeel erg vaak in dit topic :P

12,50

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:12

Bedankt, ik was er ook net achter :+

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:25

Ik ben nu onderweg naar Rotterdam! :)

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 11:13

weet iemand of er dinsdagochtend nog wat te beleven valt of dat dan alles weg is?? wil even met de trein er heen... heb een ES gekocht maar het kriebelt toch nog TE erg om er niet toch nog eentje te kopen :P

zijn er nog meer mensen die vanaf station lombardijen gaan lopen op dinsdagmorgen?! (hoelaat?! ik reis overigens over LEIDEN CS) dan ben ik gelijk niet zo eenzaam meer ;) pb me ff, dan spreken we wat af !

WinterWortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:36

Iemand enig idee of er nog Petrie laarzen zijn? Ik wil er vandaag ook nog even langs gaan, maar het is niet om de hoek ofzo en het zou zonde zijn als ik daar aan kom en er is niks meer..

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:45

__PSM__ schreef:
Ik heb vrij weinig uit de kortingen kunnen halen ;) Een staartborsten en een rosborstel :P Dat was het, er waren nog anky staldekens maar die waren 350 gr. Das mij te dik voor nu...

klopt ik heb er een meegenomen :D
was wel van de oude der oudst collectie :+ maar ik vind ze een perfecte pasform hebben voor mijn paard.
De nieuwe collectie lag er ook alleen nog maar in 215. veel te groot dus :+
heb een gele :=

:+

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:50

WW, gisteren waren er nog zat ;) :j

Just Kiki, hmm gisteren waren ze 205 geruite dekens... Maar ik heb een splinternieuwe 400 gram bucas klaar liggen was op zoek naar een 200 gram deken, maar die waren er alleen maar in wat minder stevige uitvoeringen, terwijl mijn liefste paard de stevige uitvoeringen al sloopt :P Dus nu mag hij haar schieten en dan scheer ik hem over week of 2 3 en dan hoop ik dat we in éénkeer de winter door komen met 400 gram :P

Fristi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:51

Ik heb 2 zweepjes voor 5 euro gescoord. Een roze en een zwarte :)
Ook een roze longeerzweep voor 5 euro :+
Een hele mooie zweetdeken van Eurostar ..
En thermolaarzen.

Ben heel erg blij met die deken vooral :P

WinterWortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:05

__PSM__ schreef:
WW, gisteren waren er nog zat ;) :j

Bedankt, nu mijn moeder even lief aankijken dat we toch ECHT erheen moeten vandaag :Y)