Marjoow schreef:Hans Peter Minderhoed?? Haha, viel mij ook al op. Zo leuk Nederlandse namen tijdens dit soort evenementen.
huh maar is dit de enige proef voor de landenwedstrijd? dus na isabell is het beslist wie goud heeft?!
Was hier helemaal aan het schreeuwen aan het eind En heb mn oortjes in, dus m'n huisgenoten horen ook nog es niet dat ik iets aan t kijken ben
Zoetje_ schreef:jeetje, jury C (de voorzitter) zat gewoon op 87% was een nederlander heb ik bijgehouden
HouvanPonys schreef:YEAAAAAAAAAAAAAH GO TOTILAAAAAAAS livestream viel precies onder de proef uit.hoe gaat de proef van isabel?Isabell moet nog, is aan het losrijden. Nu eerst Spanje.
Isabel moet wel heel goed rijden wil ze dit overtreffen,en dan kan zij nog opertebest rijden Warum nicht loopt lange na niet zo goed als TOTI
Janine1990 schreef:Marjoow schreef:Wat is eigenlijk het gemiddelde wat de ruiters scoren??Men neme de uitslagen, telle het op, dele het door het aantal uitslagen... ET VOILA!Grappig. Ik bedoel in het algemeen, niet deze wedstrijd alleen
Elise88 schreef:Hoe laat moet Duitsland? Dan weet ik of ik mijn avondeten tussendoor nog even kan opwarmen/opeten..edit: en dat is de allerrrrrrrrreerste keer dat ik iets vraag over starttijden (of iets anders irritants) .. Na deze Je hebt dus nog wel 7 minuten....
Dat moet toch GOUD worden zeg!! Volgens mij heeft Hannes nog nooit dik over de 80 gelopen dus is 84 onmogelijk, dan zouden ze een wereldrecord moeten rijden ongeveer en dat is maar aan 1 combinatie voorbehouden....onze toppers Edje en Toot!!!! :D:D
Hopelijk gaan we goud winnen (Wordt hier overigens ook gwn raar aangekeken dat ik kriebels kreeg bij het kijken naar Edward & Totilas )