We zullen eens proberen voor dit weekend het er zo goed mogelijk neer te leggen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Het probleem is dat wij het moesten doen met het land wat de boer aanwees. Onze eigenlijke dressuurterrein stond ineens mais op.
Dit weekend wordt gekeken naar hoe het beter neer gelegd kan worden, maar 100% recht wordt het nooit.
T is wel vreemd dat er niemand bij het secretariaat geklaagd heeft over het terrein.
rowo schreef:Iedereen is iig gecontroleerd, dat zeker! Maar dat soort controles zijn er alle jaren en ik ben daar zelf mega sekuur aan. Ik controleer het van te voren.
Echt zuur voor jou, maar nu niks meer aan te doen. Het overkomt je iig nooit meer.
Nou morgen begint het weer, alles weer opnieuw opbouwen. Parcoursen opnieuw en de dressuurbanen ook.
edit: voor de ponyruiters. K las dat jullie het losrijden wat klein vonden? Hoe vonden jullie nu verder de drssuurbanen?
rowo schreef:Van die koeienvlaai vind ik nogal onzin eerlijk gezegd.... Net alsof wij die vlaaien eruit gaan vissen
rowo schreef:Van die koeienvlaai vind ik nogal onzin eerlijk gezegd.... Net alsof wij die vlaaien eruit gaan vissen
MargreetB schreef:Ok, bedankt!
(Ik neem aan dat je dat na vanavond of morgen ofzo weet?)
rowo schreef:Ja misschien vnvd. Ik moet helpen met springen, maar weet niet of ze vnvd ook al de banen weer uitzetten. Als ik meer weet, laat ik het weten
Nou ik ga zo maar eens richting terrein, weer opbouwen!