Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sparky10 schreef:ik kan me deels wel vinden in kreef,
indi is geen gezond paardje , dat is een feit kan je hoog of laag springen gezond is ze niet .
maar met de juiste begeleiding van de DA en aanwezigheid van een bak kan jeiemand daarop niet zijn of haar hobby afstraffen .
Zelf gezien had ik er niet weer opgestapt niet puur voor mezelf maar denkende over de bloeduitslagen,de gebeurtenissen en dan de gebeurtenissen op deze leeftijd van deze merrie .
ik keur het niet af maar geheel goedkeuring is er vanuit deze kant ook niet .
En immers een ieder mag zijn of haar menig geven of je het er mee eens bent of niet
suleilitha schreef:Tjonge jonge Kreef, dan zouden ze alle vormen van paardensport moeten afschaffen. Ook jij kunt met je paard onderuit gaan, het kan mij ook overkomen. En wie betaalt dat?
Juist, je ziekenfonds! En hoezo onnodige ziektekosten?
Juist voor Agnes is paardrijden een geweldige vorm van bewegen en sporten en zal ongetwijfeld eerder een voordeel voor haar gezondheid opleveren dan een nadeel.
Overigens gebeuren de meeste ongelukken in Nederland nog altijd in huis.
suleilitha schreef:Kennen jullie Joop Stokkel nog? Paralympier!! Goed voor goud en zilver, meende ik. Joop mist én een arm én een been. En zijn paarden komen niet van wat even denigrerend "gehandicaptenmaneges" worden genoemd.
Bovendien wordt nog even de opmerking gemaakt dat een meisje als Agnes een paard zou moeten kopen van een dergelijke maneges, maar laat die paarden nou net niet te koop zijn, deze paarden moet een manege al met een lampje zoeken.
Ik wist niet dat er nog zoveel onverdraagzaamheid is m.b.t. tot de beslissing of iemand al dan niet een eigen paard rijdt, voorzien van een handicap of niet.
ikenindi schreef:ik ga een slotje vragen. deze discussie is nu wel klaar. iedereen mag denken wat ie denkt, maar t gaat nu wel erg lang door. ik heb er niks aan. discussies waarin ik tips krijg zie ik graag, maar dit gaat toch nergens over?
tuurlijk mag iedereen zeggen wat ie denkt, maar moet dat ook altijd?
ik heb al een paar keer gezegd: da is er bij betrokken geweest. denken jullie nou echt dat ik graag nog een keer onder haar beland? TUURLIJK NIET!!! daar is echt wel lang over nagedacht hoor. EN meerdere malen overleg geweest met da...
Kreef schreef:ikenindi schreef:ik ga een slotje vragen. deze discussie is nu wel klaar. iedereen mag denken wat ie denkt, maar t gaat nu wel erg lang door. ik heb er niks aan. discussies waarin ik tips krijg zie ik graag, maar dit gaat toch nergens over?
tuurlijk mag iedereen zeggen wat ie denkt, maar moet dat ook altijd?
ik heb al een paar keer gezegd: da is er bij betrokken geweest. denken jullie nou echt dat ik graag nog een keer onder haar beland? TUURLIJK NIET!!! daar is echt wel lang over nagedacht hoor. EN meerdere malen overleg geweest met da...
ga inderdaad maar om een slotje vragen,deze discussie is inderdaad klaar, ik denk dat je graag alleen ja knikkers om je heen wilt, die je paard de hemel inprijzen, maar als je de volgende keer weer valt, graag geen nieuwe foto`s om te laten zien wat er nu weer gebeurt is, dan is het je eigen schuld, en je wilt alleen tips horen die in je eigen straatje passen, ik heb ook nog een tip verkoop je paard
Mirei schreef:Sorry hoor sparky10 maar bij jou moet er ook iemand telkens aanwezig zijn als je wilt rijden, want als je valt weet je ook niet of het allemaal goed gaat. Ik vindt je commentaar dan ook absoluut niet terecht!
En ik vindt het erg knap juist wat agnes doet met indi, petje af!
Kreef schreef:ga inderdaad maar om een slotje vragen,deze discussie is inderdaad klaar, ik denk dat je graag alleen ja knikkers om je heen wilt, die je paard de hemel inprijzen, maar als je de volgende keer weer valt, graag geen nieuwe foto`s om te laten zien wat er nu weer gebeurt is, dan is het je eigen schuld, en je wilt alleen tips horen die in je eigen straatje passen, ik heb ook nog een tip verkoop je paard