Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En we duimen weer verder..... djuno schreef:Jeetje Tita...hoezo heen en weer geslingerd tussen hoop en verdriet???!!!

tita schreef:djuno schreef:Jeetje Tita...hoezo heen en weer geslingerd tussen hoop en verdriet???!!!
Zo voelt het toch ook al kwam er maar een beetje schot in de zaak zodat ik weet waar ik aan toe ben...maar nee hooor
We moeten trouwens nu ook oppassen dat de pony niet hoefbevangen gaat raken ...zucht ...dat ook nog
Onvoorstelbaar hoe sterk hij is en onvoorstelbaar hoe jij heen en weer geslingerd moet worden tussen hoop en verdriet. Ook ik duim nog steeds voor jullie voor een goede afloop
Beetje flauw om zo te zeggen,maar mijn manier om je nogmaals te laten weten dat we nog steeds ontzettend met jullie meeleven,ondanks dat je nog met een hoop onzekerheid zit,wil ik je echt even zeggen dat ik je een geweldige baas voor Prince vindt,waren er maar meer paardenmensen zoals jij !!! Enne Prince:kom op he KANJER !!! Zet hem op !!!! Dikke knuffel,Linda
Hopen dat het snel weer goed gaat, Prince is iig al ver gekomen, samen komen jullie er vast weer helemaal boven op
Succes verder met hem..