Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charr_ schreef:Het maakt geloof ik niet uit of de ruiter ervan weet als het op EV-ITP staat, want er staan ook foto's van concoursen hier en al die springruiters en dressuuramazones weten toch ook niet dat ze op bokt staan

.mhtimmerwerk schreef:ik dat iedereen maar is moet kijken naar die link die op de vorige pagina staat.
en nogmaals ik ken deze ruiter niet en de ts ook niet, maar het mag wel wezen dat de ruiter eerlijk met zijn paarden omgaat en dat ie er genoeg verstand van heeft om te oordelen of het goed of slecht is.
ik denk dat er meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen hoe hij zijn paarden rijd.
zie link vorige pagina.
en voor de ts voel je niet zo aangevallen hoor nergens voor nodig.
mensen kijken niet verder dan hun neus lang is
groetjes
_Skess_ schreef:Dan zou hij veeeel beter moeten weten!!! Springen in zo'n bak...wil hij de benen van zijn paard breken ofzo
Zoiets doe je niet even! Echt geweldig om te zien
En wat een lef moet je dan hebben! Echt super

_Skess_ schreef:Dan zou hij veeeel beter moeten weten!!! Springen in zo'n bak...wil hij de benen van zijn paard breken ofzo
, eindelijk krijgen mensen een beetje inzicht. Dit zie ik wel vaker gebeuren hier op bokt, er word vaak hoog van de toren geblazen, zonder dat ze de achtergrond kennen bij sommige foto's/filmpjes/verhalen.