Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Albertine_N schreef:Dat hele P&K trekt twee soorten mensen.
-a Penny/ Amazone paardenliefhebbers
-b Menners
En dat vloekt een beetje bij elkaar
Taaclover schreef:sronnie schreef:Kelly (taaclover) had je toevallig een paarserijbroek aan? Zo ja heb ik je gespot langs onze stand
Haha ja een aubergine
We hadden 2 hondjes bij ons

Renza schreef:Da's niet echt netjes nee.
Was dat niet dat blad waar op de voorkant een Tinker stond en dan daaronder iets over Friezen? Dat vond ik ook best krom
Ook dat vond ik vreemd, want er staat verder niets van haar in of van Tinkers. Sundancer schreef:Stond jij bij de Amazone stand dan? Daar ben ik wel paar keer voor langs gelopen namelijk.
Shaar schreef:Ja, ROS heb ik ook gezien!
Maar jeetje, dat is inderdaad niet erg slim...
sronnie schreef:Het is opzich wel grappig dat als concurent zijnde wij veel negatieve dingen over ROS te horen kregen.
Wij hebben er zelf ook 1 gescoord en voelde ons nou niet echt direct bedreigd.
Teksten zijn zeer slecht vertaald, spel en zinsfouten waar je U tegen zegt.
Ook bij geen enkel artikel of tekst een naam van desbetreffend persoon vermeld en foto's zelf uit boeken geplukt!

Sjonniej schreef:Kwa eten hebben ze inderdaad erg weinig, voor zoveel mensen. Rond 6 uur stond er echt een gigantische rij bij de frietkraam (Volgens mij de enige?) Ik denk dat die mensen minstens 3 kwartier moesten wachten voor ze aan d ebeurt waren.
Het was een gezellig dagHeb niemand met een stickertj zien lopen.

Yootha schreef:Ligt eraan wie hem gemaakt heeft