(en nog super bedankt voor de hoedenleenbank! )
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anya schreef:doe maar
Toch oefenwedstrijd. Leuk!
Anya schreef:Blaze was die man die met alle dames naar de bus ging
(en nog super bedankt voor de hoedenleenbank! )
Blaze schreef:lorie schreef:oow mischien heb ik Blaze dan ook wel gezien!?
oow jakkes wie weet heb je inderdaad gezien wat je niet wilde zien

Karin schreef:
Ilva, jouw paard moet bijna bevallen toch? Misschien ben ik er volgend jaar ook wel bij in echte westernoutfit, het gaat nu toch wel een beetje kriebelen... Maar endurance blijft voorlopig nummer 1!
Lorie, ik had wel een pet op, maar een blauwe. En een groene korte broek aan. En in de Engelse trail was ik die met dat blauwe helmpje.
Ilva schreef:Karin schreef:
Ilva, jouw paard moet bijna bevallen toch? Misschien ben ik er volgend jaar ook wel bij in echte westernoutfit, het gaat nu toch wel een beetje kriebelen... Maar endurance blijft voorlopig nummer 1!
Lorie, ik had wel een pet op, maar een blauwe. En een groene korte broek aan. En in de Engelse trail was ik die met dat blauwe helmpje.
Jep, mijn paardje staat op springen. Ze is volgende week uitgeteld, maar ik verwacht het al deze week. (GEEN GEDULD MEER!!!!!!!!!)
Ik word nog druk volgend jaar:
-dressuren
-endurancen
-mendurancen (met mijn moeder)
-No Boundary-en
Elk weekend bezet dus in 2007

lorie schreef:
zeguh hou je ook nog ergens plek voor ons?
Wordt gewoon wat minder slapen in 2007. Probleem opgelost

? 

lorie schreef:ag Karin die moet gewoon even een inburgerings cursus doen
t western wereldje zit je zo in

Blaze schreef:[Alles mag ook gezien worden,het was een leuke oefenwedstrijd.
[/quote]

Anya schreef:We hadden één paar rijsokken..... En er is geen westernruiter die daar mee rijdt. Wel engelse ruiters. Dus vandaar![]()
![]()