Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyenpippi schreef:Nou wij zijn ook eindelijk terug. heen weg hebben we er 3 uur over gedaanwaar we normaal ongeveer 1 uur over doen we hebben heel lang in de file gestaan en we konden de Rai niet vinden
iedereen opbeld en ze stuurde ons allemaal de verkeerde kant op
maar toen eindelijk waren we er. we hebben 10 deelnemers niet kunnen zien
en terug reis hebben we 2.5 uur over gedaan weer lekker lang in de fiele. volgend naar willen we misschien wel maar dan wel naar de finale
Liberna schreef:Ik ga morgen naar jumping
De hele dagik heb niet de kaarten van het Bit hoor
Gewoon echte kaarten voor de hele dag
alleen ik heb VIP kaarten ... maar wat heb je dan allemaal extra ?
daphne13 schreef:Het was erg leuk!!Hebben jullie trouwens nog iets gekocht??Ik niet.
zaira schreef:Zo zeg wat een uitslagen. Laurens zit Imke op de hielen, Isabelle geen 2e maar 3e en Edward is zelfs 6e geworden. Hoe kan dat???????
Ik ga er morgen heen met 2 vriendinnen.
daphne13 schreef:Het was erg leuk!!Hebben jullie trouwens nog iets gekocht??Ik niet.
ineke_ schreef:Hoe zit het met de plaatsen op de tribune, word je daar streng op gecontroleerd of kan je zo ergens gaan zitten ?
Weet ook iemand of ik ergens een plattegrond kan vinden ? Ik ben wel nieuwsgierig waar ik zit zaterdag tijdens de finale !
Word vast een spannende strijd.
Kimble schreef:Ik heb even snel 6 foto's van Ed eruit gehaald.
Ben nog wel redelijk tevreden met het resultaat van mijn niet zo goede lenzen.
Ik heb alleen een nieuwe geheugenkaart en 75% van m'n foto's zitten dus vol met strepen.
Baal als een gek!! Bij de 3e foto kan je het misschien wel zien.
Echt k*t!! Sorry![]()
http://pic19.picturetrail.com/VOL1060/4 ... .jpg[/img]
Kwali is niet helemaal geweldig, heb ze der ff snel opgegooid. Na zaterdag zet ik er nog wel wat betere op.