Was 'n erg mooi stukje, prachtige sfeer en leuk om naar te kijken. Misschien wel een van de leukste stukjes uit de hele show...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was 'n erg mooi stukje, prachtige sfeer en leuk om naar te kijken. Misschien wel een van de leukste stukjes uit de hele show...

Dat is echt áchterlijk! Ik vind dat ze tenminste een deel van 't geld moeten terug geven, aangezien misschien mensen zelfs ONMOGELIJK kunnen komen! Ben ik blij dat ik maandag ging... (Sorrie
) SpLaSh_ schreef:Ik heb de RAI net weer gebeld, kortm aar krachtig:
Gaat gewoon door, en nee, we geven geen geld terug want er zijn mensen die wél gewoon komen.
Mijn rechtsbijstandverzekering ga ik er op gooien ! Ik vind dit echt asociaal.
De mensen die er wel kunnen komen zijn of levensmoe of ze wonen om de hoek. Hier ziet het er al niet meer uit buiten. 
joeylover schreef:Hebben jullie geen annuleringsverzekering genomen dan?
gouda schreef:joeylover schreef:Hebben jullie geen annuleringsverzekering genomen dan?
Heb je dat daarvoor dan?
Nou ja helaas pindakaas. 
Naja, ik wist er ook niet van, ook niet gehoord van Ticketservice... Had zelf niet via internet besteld, maar m'n vader had gebeld... Ik vond het geen €55,- waard, heb dan ook niet zelf betaald maar m'n vader...
Maarja, toch 'n geweldig mooie show, zoals ik al heel vaak op dit forum gezegd heb.
Foto's komen ook nog.