Handelaar was erg opdringerig vond ik.
Ohhh Happinez, die schimmel heb ik nog zien staan. Vond ik zo'n leuk ding

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanso schreef:Zo die is stoerzonde van het veulentje zeg, zit een lief hoofdje op.
Vraag mij altijd af wat de prijzen van trekpaarden doen op de markt.
laauraax schreef:Ik had een heeeel leuk veulen gezien maar was helaas al verkocht toen ik terugkwam..
[ [url=m/9V396S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk heeft een vriendin van mij deze Belg gekocht! Heb zelf niks met Belgen maar haar moeder heeft altijd al een Belg gewilt en was meteen verkocht. Maar wat een lieverd is dat zeg!
[ [url=m/xEvJUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolene85 schreef:Ik begreep dat Natividad er niet was, de Spaanse jonge vrouw, haar vader is overleden en daardoor kwam ze dit jaar niet. Heeft vaak wel echt mooie paarden te koop en verhandelt ze vanuit spanje naar landen over de hele wereld.
Trui schreef:Op internet staat het overal nog als paardenmarkt!
Icelandshet schreef:Trui schreef:Op internet staat het overal nog als paardenmarkt!
Nu twijfel ik toch, puttershoek is voor mij 10 minuten, gezien overlijden van pony daar misschien toch maar een scharrel halen.. al gaat dat wel moeilijk als dit artikel klopt:
https://www.ad.nl/hoeksche-waard/paarde ... ~a82275db/
Djoena schreef:Ik sla Puttershoek denk ik over
[ [url=m/XNWzUf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: in Siegerwoude is ook elke maand een kleine paardenmarkt. Misschien dat ik daar volgende maand ga kijken