Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:00

germie schreef:
Je zit met een kenteken en officieel met keuren. Trailers zijn in Duitsland goedkoper dan hier, dat klopt, maar zoek ook even uit hoe je er een kenteken bij krijgt.

Oh, invoerrechten misschien ook net als bij auto's...dan wel leuk om voor de vergelijkingen te kijken, maar waarschijnlijk beter bestellen in Nederland.

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:12

Hier ook de tickets binnen, met de KNHS kortingscode. Bedankt @miss_lizje! :)

Ik ga voor de eerste keer met een vriendin samen, ben heel benieuwd! Wij gaan het eerste weekend. Zaterdags gaan we 'normaal' winkelen in Essen (schijnt daar ook heel leuk te zijn). We overnachten in een hotel in Essen en dan zondagochtend vroeg naar Equitana. :) Ik ga voornamelijk voor de spullen, hoop al wat dingetjes te kunnen kopen voor mijn jonkie dit eind dit jaar uit de opfok komt.

Perryx

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:51

Hier echt totaal niet gelukt met de kaartjes helaas...

hieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:09

Ik wil dit jaar ook graag heen. Ik probeer een vriendin nog zover te krijgen.

Altijd erg leuk om rond te neuzen en soms kun je zomaar iets leuks op de kop tikken. nog wel een aantal dingen nodig zoals chaps en rijbroeken.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 16:12

Ik heb nieuwe dingen aan mijn lijstje kunnen toevoegen.
Ik ga weer het mennen oppakken en ga dus kijken naar leidsel en lichte zweep. De rest nog niet, eerst maar eens de proefperiode doorkomen met de eigen spullen. Daarna kunnen we altijd nog dingen kopen. Zonde om nu dingen te kopen die ik daarna niet meer kan gebruiken.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:58

miss_lizje schreef:
Als je naar http://www.equitana.com gaat dan kies je rechts bovenin tickets, dan exhobition tickets, dan kom je op een site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij personal members of FN, daar klikt je op, dan kom je op een andere site van ticket master, en dan klik je op het plaatje links onderin, met een paard (mit glieder der FN) en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Op telefoon moet je weer even naar boven scrollen voor deze pop-up.

Echt duidelijker dan dit kan ik het niet opschrijven.

Ik heb je uitleg toch iets uitgebreid, want ik wordt namelijk automatisch naar de NL site van EQ gestuurd en dan is het net iets anders.

Wel baal ik dat je maar 1 ticket op je relatienummer kan bestellen. Nu moet iedereen uit mijn gezelschap hun eigen kaartje bestellen....

Als je naar http://www.equitana.com gaat (als het goed is wordt je gelijk naar de NL site doorgestuurd. Anders fftjes taal wijzigen naar NL voor onderstaande beschrijving) dan kan je op de oranje balk drukken, waar staat: "Bestel nu u tickets voor de Equitana" dan kom je op een ticket site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij de afbeelding met daarop de tekst: "personal members of FN", en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Dan klik je op "Exhibition" Daarna krijg je weer een pop up en daar moet het het relatie nummer invullen. Daarna wijst het voor zichzelf. We zouden op donderdag gaan. Laptop/computer werkt het makkelijkst. Je kan afrekening per bankafschrijving, karna (ofzo iets, vergelijkbaar met ideal) en creditkaart. Kiest altijd voor e-ticket want die is gratis en krijg je per mail opgestuurd.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:14

Jaaa, ik ga ook weer eens. Heb al een lijstje met spulletjes die ik ga zoeken:
transportbeschermers, stijgbeugelhouders, een zachte teugel als kado voor mijn nicht (haar paard krijgt kale plekken op zijn hals van de teugels). Rainlegs. En wie weet wat me nog allemaal invalt :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:15

Mijn lijstje wordt ook steeds langer
- goede vliegendeken
- menzweep die lekker in de hand ligt
- leidsels die lekker in de hand liggen
- setje voor mij (voor mijn paard red)
- setje voor mijn leaseklant (ook voor mijn paard :Y) )
- iets leuks voor mijn andere leaseklant (iets voor haar opleiding)
- leuke lage neusriem hoofdstel of een mickklem.

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 23:02

chamion schreef:
miss_lizje schreef:
Als je naar http://www.equitana.com gaat dan kies je rechts bovenin tickets, dan exhobition tickets, dan kom je op een site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij personal members of FN, daar klikt je op, dan kom je op een andere site van ticket master, en dan klik je op het plaatje links onderin, met een paard (mit glieder der FN) en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Op telefoon moet je weer even naar boven scrollen voor deze pop-up.

Echt duidelijker dan dit kan ik het niet opschrijven.

Ik heb je uitleg toch iets uitgebreid, want ik wordt namelijk automatisch naar de NL site van EQ gestuurd en dan is het net iets anders.

Wel baal ik dat je maar 1 ticket op je relatienummer kan bestellen. Nu moet iedereen uit mijn gezelschap hun eigen kaartje bestellen....

Als je naar http://www.equitana.com gaat (als het goed is wordt je gelijk naar de NL site doorgestuurd. Anders fftjes taal wijzigen naar NL voor onderstaande beschrijving) dan kan je op de oranje balk drukken, waar staat: "Bestel nu u tickets voor de Equitana" dan kom je op een ticket site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij de afbeelding met daarop de tekst: "personal members of FN", en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Dan klik je op "Exhibition" Daarna krijg je weer een pop up en daar moet het het relatie nummer invullen. Daarna wijst het voor zichzelf. We zouden op donderdag gaan. Laptop/computer werkt het makkelijkst. Je kan afrekening per bankafschrijving, karna (ofzo iets, vergelijkbaar met ideal) en creditkaart. Kiest altijd voor e-ticket want die is gratis en krijg je per mail opgestuurd.

Ik heb net tickets besteld alleen heb er nu 14 euro per kaartje voor betaald.. is daar de 6euro al af? En ik ben student maar kan die tickets nergens terug vinden

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 08:53

amber510 schreef:
Ik heb net tickets besteld alleen heb er nu 14 euro per kaartje voor betaald.. is daar de 6euro al af? En ik ben student maar kan die tickets nergens terug vinden

Die 14 euro klopt!
Ik kreeg de tickets per mail en ik denk dat ze ook in je ticketmaster account staan.

Edit: ik zie dat studenten ook 14 euro betalen, zonder knhs korting. Misschien kan je daar geen korting meer op krijgen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:01

Nog twee weekjes! :D

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:46

Tilmar schreef:
amber510 schreef:

Die 14 euro klopt!
Ik kreeg de tickets per mail en ik denk dat ze ook in je ticketmaster account staan.

Edit: ik zie dat studenten ook 14 euro betalen, zonder knhs korting. Misschien kan je daar geen korting meer op krijgen.

Ja dat denk ik! Het goedkoopst met korting is denk ik 14euro

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 14:23

Wij hebben net de tickets besteld voor de beurs!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:35

Nou, ik was zo blij dat ik een gezelschap had. Hebben ze nu in 2 uur tijd afgezegd. 1tje heeft een bedrijfsuitje/teambuilding waar ze bij moet zijn. De ander is vergeten vrij te vragen van zijn werk en heeft aangegeven dat de kans klein is dat hij nu nog vrij krijgt, maar gaat het toch proberen.

Dus zijn er hier mensen die op donderdag gaan en eens willen afspreken?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 20:23

Da's balen zeg. -O-

Sorry, wij gaan maandag en dinsdag. :=

Michellemj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 23:56

JAA vorig jaar eerste keer EquiTana outdoor geweest! heerlijk kunnen shoppen!
Wilde al jaren naar de Equitana indoor! en nu lekker tickets binnen voor de zaterdag opening!
ben heel benieuwd! en heb er onwijs zin in!
Ga met 2 andere stalgenoten en wisselen rijden af.

Leuk om heel deze topic even doorgenomen te hebben! zijn we ook weer wat wijzer :j *\o/*

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:01

GVD, vergeten mijn banden te vervangen...... zo dadelijk maar eens fftjes heel snel bellen naar de garage en hopen dat ze banden hebben liggen.....

Je mocht toch ook seizoen banden hebben als er maar een speciaal symbool op stond? Of echt alleen winterbanden? Want in de laatste geval moet ik dan 2 sets banden kopen...

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:16

Seizoensbanden mag alleen als er ook een sneeuwvlokje opstaat. Volgens mijn garage is dat sowieso bij de banden gemaakt vanaf 2018 het geval.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:27

Vier seizoenen banden met sneeuwvlokje is dacht ik OK.

Ik wacht idd met wisselen naar zomerbanden tot na Equitana.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:29

heb je zo'n soort milieu sticker nodig? ik kan mij herinneren dat we zo iets ooit op ons raam gehad hebben, inmiddels alleen een andere auto

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:34

chamion schreef:
GVD, vergeten mijn banden te vervangen...... zo dadelijk maar eens fftjes heel snel bellen naar de garage en hopen dat ze banden hebben liggen.....

Je mocht toch ook seizoen banden hebben als er maar een speciaal symbool op stond? Of echt alleen winterbanden? Want in de laatste geval moet ik dan 2 sets banden kopen...

Je hebt alleen winterbanden nodig tijdens winterse omstandigheden, volgens mij gaat het niet meer sneeuwen :')
Maar om echt zeker te zijn, is het wel verstandig om eventuele boetes voor te zijn. Maar als het zulk weer is zoals vandaag, dan heb je echt geen winterbanden nodig.

Milieu sticker is wel verplicht!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 09:38

Wij willen dit jaar voor het eerst gaan. Is het in het weekend drukker dan doordeweeks of is het sowieso gewoon druk? :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:03

De sticker zit er nog op van equitana open air. Dat ding is meestal een jaar geldig, dus ik ga er vanuit dat ik die niet hoef te vervangen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:05

Sannnn schreef:
Wij willen dit jaar voor het eerst gaan. Is het in het weekend drukker dan doordeweeks of is het sowieso gewoon druk? :D

Ik ga er vanuit dat het doordeweeks rustiger is.
Tot nu toe ben ik altijd op zondag geweest, nu voor het eerst op vrijdag.
Ben benieuwd.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:07

chamion schreef:
De sticker zit er nog op van equitana open air. Dat ding is meestal een jaar geldig, dus ik ga er vanuit dat ik die niet hoef te vervangen.

De groene milieu sticker is blijvend geldig hoor.