Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelanieB schreef:Mel, hij heeft wel een extreem bol koppie zeg, bijna een waterhoofdje..
Hopelijk trekt dat nog wat bij,heb dat nog niet eerder zo extreem gezien, ze zijn altijd wel dottig die welsh veulens, altijd verleidelijk.

Inney schreef:Demivds schreef:Wij hebben ook een pony gekocht vandaag!![]()
[ [url=m/JWvEui.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eVmuER.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stond hij naast een palomino?
Dan ken ik hem. Super leuk dier.

Froukje schreef:Ik snap echt niet dat er mensen zijn die op zo'n markt op een onbekend paard gaan zitten, en dan ook nog zonder cap.. Die handelaren kunnen wel van alles roepen.
Toen wij er vanmiddag waren dacht er ook een knul met slok te veel op wel op een paard te kunnen zitten, maar die lag er 5 minuten later bijna weer naast. Dat risico wil je toch niet lopen?
Inney schreef:Icecrystal: voor zover ik weet niks mis met de pony's hoor.
Denk dat voor velen markt ook beetje traditie en hobby is. En natuurlijk voor de contacten.
De vos trekpaard die waarschijnlijk gedrogeerd was heb ik rond 1500 gezien. Kon/wilde niet meelopen en stond inderdaad heel apatisch te wachten.
Had het vermoeden ook bij de grote bonte die al regelmatig in dit topic voorbij is gekomen, die daar ook gereden werd. Die stond ook steeds met dicht vallende ogen apatish voor zich uit te staren. Maar goed, kon natuurlijk ook gewoon moe zijn van alle indrukken.
Jolene85 schreef:De palomino andalusier vond ik erg leuk; echter het was een slachtpaard hoorde ik vd handelaren.(of t klopt uiteraard geen idee)de handelaar ervan was opeens onvindbaar dus dat was lastig onderhandelen maar mocht 'mijn' handelaar m terugvinden dan probeer ik m voor n redelijke prijs te kopen, als dat lukt. Karakter was fijn en met rijden op zit deed hij t erg goed.
[ [url=m/z4QZ4m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ABsWzj.jpg]Afbeelding[/url] ]