Harley eerste keer bitloos *trots*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:39

danzzz schreef:
Wat een gezellig forum is het ook.

Arme ts! En dan lekker via pb linkjes doorsturen naar elkaar, beetje commentaar erbij en de cirkel is weer rond.

Meiske was zo trots op haar ponie en hoe ze ermee aan de gang is.

Je hebt echt geen idee...

maaikemuis

Re: Harley eerste keer bitloos *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:47

Ik denk dat het voor TS een hele moeilijke beslissing moet zijn, maar ik denk dat het voor de pony een hele juiste beslissing is. Ik hoop dan ook dat de verkoop door gaat.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:48

Picasso schreef:
danzzz schreef:

Arme ts! En dan lekker via pb linkjes doorsturen naar elkaar, beetje commentaar erbij en de cirkel is weer rond.

Waar moet ik een idee van hebben dan?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:49

Picasso schreef:
danzzz schreef:

Nou eerlijk gezegd ben ik het met Danzz eens,wat ze ook doet het is nooit goed.
Er ging/gaat zeker het één en ander mis met de pony.Maar het kind neemt kritiek aan en doet er wat mee.
In het begin van het topic roepen een deel mensen dat ze hem moet verkopen ,nu staat hij te koop is de advertentie weer niet goed.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:50

danzzz schreef:

Ik heb ook geen idee maar was benieuwd of de advertentie echt over Harley ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 17:53

Dat enkelen van ons serieus tijd en moeite hierin gestoken hebben... Kan niet voor iedereen spreken, want er zitten vast een hoop thrill seekers bij, maar sommigen hebben met alle liefde TS geholpen in het verleden...

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:03

Picasso schreef:
Dat enkelen van ons serieus tijd en moeite hierin gestoken hebben... Kan niet voor iedereen spreken, want er zitten vast een hoop thrill seekers bij, maar sommigen hebben met alle liefde TS geholpen in het verleden...

Hoe geholpen? Het enige dat ik zie is een hoop afgezeik, met daarnaast ook nog eens compleet foutieve tips en meningen waar TS vooral iets mee MOEST doen.

Het meiske heeft het stempel nono op haar voorhoofd geplakt gekregen en is ook als zodanig behandeld door alle kenners hier.

Helpen is nooit een verplichting geweest, en je kan daar zeker geen rechten aan ontlenen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:04

He TS, wat een moeilijke keuze heb je nu gemaakt zeg!
Ik weet uiteraard de reden niet, maar sterkte ermee in ieder geval. Het is goed zo, voor Harley, maar voor jou zal het heel moeilijk zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:09

Goof schreef:
He TS, wat een moeilijke keuze heb je nu gemaakt zeg!
Ik weet uiteraard de reden niet, maar sterkte ermee in ieder geval. Het is goed zo, voor Harley, maar voor jou zal het heel moeilijk zijn.

Sluit ik me bij aan. Het zal vast geen gemakkelijk besluit voor je zijn geweest. Ik hoop dat je een fijn adres voor Harley gaat vinden. En ik wil je heel veel sterkte wensen. :(:)

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:11

danzzz schreef:
Picasso schreef:

Hoe geholpen? Het enige dat ik zie is een hoop afgezeik, met daarnaast ook nog eens compleet foutieve tips en meningen waar TS vooral iets mee MOEST doen.

Het meiske heeft het stempel nono op haar voorhoofd geplakt gekregen en is ook als zodanig behandeld door alle kenners hier.

Helpen is nooit een verplichting geweest, en je kan daar zeker geen rechten aan ontlenen

Picasso en ik kennen Marijke al een aantal jaar via een vrij gesloten HK topic hier op Bokt, dus ja wij hebben zeker een hoop tijd en aandacht in deze combinatie gestoken door middel van nette, onderbouwde tips/reacties op hoe zij het beste voor Harley kan zorgen en ook altijd haar vragen beantwoord. Dus nee, wij hebben haar nooit afgezeken en wij hebben haar nooit behandelt alsof ze een of ander dom kind is.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:23

Ik zie ook niet alleen afzeikers, hoor :n

Vind het ook oprecht sneu.
Paar dagen geleden zei ze nog hem nooit te zullen verkopen.
Paar uur geleden maakte ze nog plannen voor hem.

Dan moet er in de tussentijd dus iets ernstigs gebeurd zijn -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:23

danzzz schreef:
Picasso schreef:

Ik heb het niet eens over dit topic. Er is achter de schermen een hoop contact geweest tussen enkelen van ons en Marijke. Veelal op verzoek van haar zelf. Ik had in eerste instantie (n.a.v. een topic maanden geleden) hetzelfde gevoel als jij, totdat ik haar beter leerde kennen. Ik oordeel niet aan de hand van alleen dit topic.

Maar goed, nogmaals: ik denk dat het een wijs besluit is van Marijke om deze pony van de hand te doen en misschien haar geluk te zoeken in een oudere meer ervaren pony.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 18:24

Ik ben wel benieuwd naar een reactie van TS, al is ze die natuurlijk niemand verschuldigd dus als ze het voor zich wil houden, moet ze dat vooral doen. Ik denk dat het helemaal geen domme beslissing is, eerder verstandig en dapper. Meer mensen zouden zo'n beslissing moeten kunnen nemen.

Of de advertentie misleidend is.. Dat weet ik niet, zo lang TS er eerlijk over is als er interesse getoond wordt valt dat denk ik wel mee.

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:13

Dappere keuze dat je hem verkoopt. Ik ga verder geen commentaar leveren, dat heb je al genoeg gehad.
Kies altijd het beste voor je paard, hoe moeilijk dat ook is!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:55

Moderatoropmerking:
Het bespreken van een paard dat te koop staat is niet de bedoeling hier op ITP. Hierbij dan ook het verzoek om dat onderwerp te laten rusten. Alvast bedankt.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 10:06

Dag vrienden

Ik heb dit in de eerste plaats gedaan wegens ruzie met mijn vriend.

Als ik vaak te horen krijg dat ik te weinig in het huishouden doe maar wel tijd heb om bij Harley te zijn, dan zegt mij dat genoeg.
Hij is ook niet eens geïnteresseerd in mijn hobby, terwijl ik alle moeite doe om interesse te tonen voor zijn hobby.

Verkopen van Harley zou de enige oplossing zijn om financieel wat meer over te houden en meer tijd te hebben voor mijn vriend.

Ik doe dit dan ook met ontzettend veel pijn in mijn hart.

Aan de andere kant hoopte ik dat hij me zou zeggen om Harley van Kapaza af te halen. Maar dit heeft die tot op heden nog niet gezegd, dus of hij van me houdt...???

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:11

Paard als pressiemiddel gebruiken om je relatie te redden of te verbeteren lijkt mij geen logische stap.

Zonder paard ben je waarschijnlijk minder gelukkig en mis je een uitlaatklep. Ik zou er geen leukere vriendin van worden tenminste.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:12

Jeetje meid, wat een keuze ...

Ik vraag me echt wel af of je hiermee om de goede reden je paardje verkoopt. Ik zou me toch eerst eens goed bedenken wat je zelf wilt en kunt. Kun je zelf Harley betalen en onderhouden?
Meer tijd aan je vriend besteden kun je misschien ook zonder verkoop?

Dit soort besluiten daar moet je achter staan, en niet onder druk een keuze moeten maken ....

Ik wens je veel sterkte en wijsheid! :(:)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 10:15

Ik ben dan misschien minder gelukkig maar dat maakt misschien wel mijn vriend gelukkiger.
Ja ik cijfer mezelf altijd weg, zo ben ik nu eenmaal.
Tevens heb ik al vaker aan verkopen gedacht hoor. Niet omwille van ruzies, maar dan wel omwille van alle kritiek die ik kreeg.

In ieder geval ga ik Harley wel op de grote wei laten zetten. Dat is ook wat goedkoper dan op stal.

Ik vraag misschien te veel voor Harley, maar voor mij is dat de juiste prijs. Harley is zo mak dat er nu zelfs al een kind mee kan rijden. Een echte ideale knuffelpony.
En zijn knieprobleem? Eenmaal hij de juiste bespiering heeft moet dat verholpen zijn. Het is namelijk gecontroleerd op OCD of andere vreemde dingen.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:17

Aye Marijke dit is niet the way to go. Waarom wil je dit doen? Waarom vindt je het geluk van je vriend - waar in (als ik dat mag zeggen) je in best 'n ongezonde relatie zit - belangrijker dan het jouwe? Je moet toch echt nog steeds het langst met jezelf leven :j

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 10:21

ach is toch mijn keuze?

Ik heb nou echt wel genoeg gehoord.

Harley ga ik niet aan de eerste de beste meegeven hoor.
Ik moet zeker zijn van een 5-sterren huisje.
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 06-09-16 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:22

Ik hoop dat je volledig achter je beslissing staat en je er niet achteraf spijt van gaat krijgen. Veel succes nog er mee :)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:24

Hoi! Ik lees al een tijdje mee. Maar ik denk als je rondom je vriend niet jezelf kan zijn je het niet lang volhoudt. Ik wens je veel sterkte en succes!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:27

Dacht al dat er iets van die strekking achter zat :(:)

Maar ik weet ik ook wel van welke kant ik meer tijd zou krijgen ;)
Nu is het Harley, straks je vriendinnen of wat anders...

Denk goed na, meid, en kies voor jezelf!
Natuurlijk hebben wij je keuze te respecteren en zullen je hierin ook steunen indien nodig, maar we mogen je wel waarschuwen, toch?

Veel sterkte!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:34

Voor Harley een prima keuze, maar eerlijk.. Als mijn vriend loopt te zeuren om mijn paarden en liever heeft dat ik mijn paard verkoop, mag mijn vriend de deur uit. Je hoort elkaar het geluk te gunnen en als je het zelf betaalt, lijkt me dit toch jouw eigen zaak :)