Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveHorseJ schreef:Hey,
Ik zou graag wat meer informatie weten over de demo's, de kraampjes enz. Worden de demo's in het Duits gegeven ? Zijn ze goed te verstaan/kan je volgen als je uit België komt en geen Duits kan? Wat zijn de verschillende thema dagen, wat kan je wanneer zien?
Bagheera_206 schreef:Ik heb volgens mij Ikke wel eens gehoord over de ICE naar Essen en daar dan tram/bus naar Equitana te pakken. Is een carpoolie met een paar vriendinnen niet mogelijk?
xLiez schreef:Ik zit erover te denken om dit jaar voor het eerst te gaan. Heeft iemand ervaring met openbaar vervoer reizen of met een busreis o.i.d.? Ik moet vanuit friesland komen en om nou dat hele stuk in mijn eentje te rijden vind ik niet echt een fijn idee.
xLiez schreef:Ik zit erover te denken om dit jaar voor het eerst te gaan. Heeft iemand ervaring met openbaar vervoer reizen of met een busreis o.i.d.? Ik moet vanuit friesland komen en om nou dat hele stuk in mijn eentje te rijden vind ik niet echt een fijn idee.
Indy_Mouse_9 schreef:Ik kwam er vandaag achter dat er een Equitana app is, in ieder geval voor de iPhone. Deze is in het Engels en er staat van alles aan info in (nog niet extreem uitgebreid gekeken).
Wellicht een aanrader voor de mensen met vragen.