Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esprit4 schreef:ik ken ook juryleden dat als die er op staat mensen zich spontaan weer afmelden en het inschrijfgeld dan maar voor lief nemen.
gaat al jaren zo en zijn genoeg klachten over ingediend maar die loopt er ook nog. vaak ook op de almelose
badeendje schreef:Oh ik kan nog meedoen, leuk! Ik had me alleen aangemeld voor 7A en 7B, maar waarom kan ik die niet allebei rijden, 7A is een eerste proef? Begrijpt iemand hoe dat werkt?
klumpertje schreef:badeendje schreef:Oh ik kan nog meedoen, leuk! Ik had me alleen aangemeld voor 7A en 7B, maar waarom kan ik die niet allebei rijden, 7A is een eerste proef? Begrijpt iemand hoe dat werkt?
Dan zijn er door het aantal starts van dezelfde proef meerdere rubrieken gemaakt.
Als er 2 proeven zijn dan schrijf je je bijvoorbeeld in voor rubrieken 7 en 8. Bij veel deelname kan het dan zijn dat je 7A en 8A rijdt of 7B en 8B.
Het kan zijn dat er die dag dat je ingeschreven hebt 1 proef is, ik heb het niet nagekeken.
lucifertje schreef:Wij betaalde idd 5€ per baaltje hooi. Volgens mij van die 20 kilo baaltjes. Wij stonden op stro maar geen idee hoe het nu is. Namen zelf ook hooi mee omdat het paard op wedstrijd anders arm at aan hooi. Hij at z'n voer slecht maar hooi ging er wel prima in. Voerde zowat een baaltje per dag. Ik vond de kwaliteit prima!