(week 30 ook) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(week 30 ook) Seltje schreef:Jullie hebben al zitten rondkijken op facebook of wat? Ik heb er echt wel zin in, maar moet zeker zijn dat mijn voet in orde komt.
Seltje schreef:Ik moet woensdag op controle bij de dokter, dus weet dan meer. Paard is gelukkig nog wel goed in conditie, dus ik kan gewoon opstappen en wegrijden. (Alleen dat opstappen gaat een klein drama worden)
Seltje schreef:Mijn voet is uit de gips, maar nu moet ik het nog 2 weken rustig aan doen. Twijfel nu of ik afzeg voor week 26 of gewoon ga en het rustig aan ga doen.
Seltje schreef:Wordt er buiten het paardrijden nog veel andere sportieve dingen gedaan? Paardrijden gaat, daar is mijn enkel stabiel genoeg voor, maar hardlopen, springen, dansen enzo is momenteel nog geen succes, dus hoe zit het daarmee?
Mariettjj schreef:123diezel schreef:je krijgt één sleutel voor een tweepersoonskamer, en twee voor een driepersoonskamer.
Maar dan is er dus altijd 1 die de kamer niet in kan?