Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gilbey schreef:ik ga ook zeker weer die kant op.
Kijken wat er in Duitsland te vinden is voor de buitenruiters en praten met mogelijke leveranciers van nieuwe producten voor de winkel.
Zo heb ik de vorige keer daar met Pioneer gesproken en kan ik nu alles van hun leveren hier in Nederland.
Ik kan dan ook even verder kijken naar hun zadels voor ik die ga importeren.
Ze hebben leuk spul voor leuke prijzen.
Tja en verder op zoek naar wat er nog meer leuk zou zijn om hier te gaan verkopen.
Sammyoo schreef:Gilbey schreef:ik ga ook zeker weer die kant op.
Kijken wat er in Duitsland te vinden is voor de buitenruiters en praten met mogelijke leveranciers van nieuwe producten voor de winkel.
Zo heb ik de vorige keer daar met Pioneer gesproken en kan ik nu alles van hun leveren hier in Nederland.
Ik kan dan ook even verder kijken naar hun zadels voor ik die ga importeren.
Ze hebben leuk spul voor leuke prijzen.
Tja en verder op zoek naar wat er nog meer leuk zou zijn om hier te gaan verkopen.
Hadden zij ook dat filmsysteem wat de ruiter automatisch volgt in de bak? Dat was echt heel erg mooi. Wel prijzig, maar ik kan me voorstellen dat er stallen zijn die die investering willen doen.
Annebet_ schreef:Voorbije jaren heb ik vooral naar dekens en halsters etc gekeken omdat mijn papa zijn stallen volledig uitgerust zijn, maar met nu zelf een boerderijtje te kopen, moeten mijn vriend en ik zelf gaan investeren in dit alles en dan is overal waar we kunnen besparen mooi meegenomen
Annebet_ schreef:Uiteraard! Maar als kwaliteitsvolle materialen met korting kunnen gekocht worden, dan zeg ik daar zeker geen neen tegen!
Gilbey schreef:Ik heb nog geen budget gezet maar moet altijd oppassen dat ik niet meer mee neem.