en dat terwijl t 15 vragen waren ofzo Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kellyheidy schreef:Oh oh... Ik heb een probleem... Me pa moet werken 'savonds en me mogen pas vanaf 4 uur aankomen... en vanaf zeeland is zon 3 uur rijde met de trailer... en me pa moet om 6 uur werken... dus zou hij dat niet halen... What now?
MonteKarlo schreef:kellyheidy schreef:Oh oh... Ik heb een probleem... Me pa moet werken 'savonds en me mogen pas vanaf 4 uur aankomen... en vanaf zeeland is zon 3 uur rijde met de trailer... en me pa moet om 6 uur werken... dus zou hij dat niet halen... What now?
Hij kan zonder trailer terugrijden dus dan issie sowieso een end sneller, theoretisch zou het moeten kunnen.
kellyheidy schreef:MonteKarlo schreef:
Hij kan zonder trailer terugrijden dus dan issie sowieso een end sneller, theoretisch zou het moeten kunnen.
Uhm nee... als je om 6 uur op je werk moet zijn en je komt pas aan om 4 uur... kan hij pas kwart over 4 terug... zou hij dus sws te laat komen..
Sanned schreef:Of gewoon wat eerder komen, spullen in de trailer gooien en met het paard aan de hand stappen tot hij de stal in kan. Ik had vorig jaar hetzelfde maar dan met ophalen, kon niet op tijd opgehaald worden. Ik heb het toen ook zo opgelost en dat werkte op zich prima.
Andere baasje van mijn paard is er vanmiddag met de cross vanaf gevallen en heeft haar enkel verstuikt. Nu kan ze niet meer rijden en gaat ze morgen weer naar huis