De nacht gaat m voor mij niet worden. Moet in de avond werken na een schooldag vandaag. Dus...Als ik thuis ben, kruip ik mn nest in, en morgen om 5 uur op
Bix
Geplaatst: 14-10-13 07:44
Wij rijden vanavond al aan vanuit midden Nederland. Beetje de nacht meepakken, en daarna de markt op.
Gaan i.p. niet om te handelen, maar zeg nooit nooit
Nog een dagje school en dan gaan we de nacht in! Ben enorm moe dus hopelijk kan ik nog even slapen voordat we gaan. Moet nog even bedenken of ik gelijk na uitgaan de markt ga bekijken of eerst even me bed op zoek en de wekker zet.
Misschien alvast een zonnedansje doen voor morgen? Heb al verschillende keren mee gemaakt om met een paraplu heen te moeten gaan of regenjas Aangezien er dit weekend genoeg regen is gevallen
Scheelt dat het dit weekend heerlijk weer was in Zuidlaren, gisteren de hele dag lekker fris herfstweer met een zonnetje gehad! Ik twijfel nog steeds of ik vanavond ook de nacht ga doen, heb het zaterdag weer licht zien worden (was rond 6 uur thuis) en had gister best een zwaar dagje gewoon fris en fruitig 's ochtends vroeg richting markt klinkt me ook wel goed in de oren. Maarja, het is altijd zo gezellig..
Is dat zo Myrthe? Ik was de hele middag met mijn moeder in Groningen.. hebben zeker wat buien gehad maar ook genoeg droge periodes. Ook snachts wat buitjes gehad maar zat het grootste deel van de nacht toch in de Vliegh en de Beuk al ben ik het met je eens wat betreft genoeg regen, ik ben voor lekker droog en fris met een zonnetje morgen!
Beau_Myrthe
Geplaatst: 14-10-13 09:14
Zaterdag was de Zuidlaardermarktloop en de hele loop heeft het zowat geregend, 's avonds een kleine bui en rond half 11 was het droog! De nacht was het wel droog maar zaterdag zelf heeft veel geregend..
Edit: Ik was zelf de hele dag in Zuidlaren aan het werk en ik woon der.
Haha nou dan was het in Grunn een beetje anders Ik 'woon' momenteel ook in Zuidlaren bij mijn ouders en schoonouders wilde net mijn paardrijsokken hier uit de kast trekken om zo lekker een bosritje te maken met mijn pony, zag ik dat er een gigantisch gat in zat. De markt komt weer precies op tijd, ik koop elk jaar nieuwe paardrijsokken
Ligt er aan, sommigen hebben alles gewoon geprijsd en betaal je de gewone prijs bij ander kan je afdingen en voor minder mee nemen. Je moet het echt treffen!
Ik zou zeggen gewoon lekker op koopjesjacht gaan.
Froukje
Forever young
Geplaatst: 14-10-13 12:03
Wij zijn er ook weer klaar voor. Net in Friesland een dikke bui gehad, maar hier begint licht het zonnetje te schijnen, ik heb goede hoop voor morgen!