Dat had ik nooit verwacht, zodra ik een topic van jou zie klik ik er meteen op, dan zijn ze leuk met alle foto's, maar van deze schrok ik toch wel!
Wat fijn dat hij langzaam de goede kant op gaat! Flink wat vooruitgang zie ik al..
Heel veel sterkte de komende tijden!
, hij heeft nog antibiotica en niest ook nog zo nu en dan maar komt alweer slijmen om uit de kraan te mogen drinken.
hopen dat ie wel sneller weer naar huis mag.
.
. Hoop dat hij wel een beetje bijtijds belt want moet dan nog vervoer en oppas voor Jesse regelen en ga liever niet tijdens de spits met hem op pad. (A27 Breda, en A15 dus altijd een gekkenhuis). Heb nu wel dingen standby staan maar dat moet ik dan ook nog in goede banen leiden.
heel veel sterkte met je paard en ik hoop dat hij/zij snel weer beter is! ik duim voor julie!
, ze hadden het eerst over eventueel nog een extra dag ter observatie maar de paardentaxi kan pas was later dus dan kan ik hem ook pas rond 18.30 oppikken. dan hebben ze hem nog ruim een halve dag in de gaten kunnen houden en kan hij dan lekker naar zijn vriendinnetje.
. Zijn nieuwe medicatie komt tussen 14.00 en 14.30 bij de kliniek aan. De taxi zou in de middag ook kunnen maar alleen even niet rond etenstijd. Het liefst spreek ik eigenlijk gewoon rond 14.30 op de kliniek af zodat ik hem in de middag al thuis heb staan en wat langer kan kijken hoe het gaat. Maar om nou weer de kliniek te bellen zullen ze denk ik ook niet blij mee zijn
.