Je moet gewoon geluk hebben! Maar je hoort ook echt wel bij de betere hoor, anders haal je niet elke keer zulke scores. En elke keer in de middenmoot dan doe je het al niet slecht, al snap ik dat je liever er een keer bovenaan bij zit.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vonneke schreef:Ik ben benieuwd.
Zal eens aan Dianne navragen of het zo was want nu ben ik wel heel benieuwd.
Zij doen al sinds het BK is de eindverantwoording van het secretariaat dus vraag me af waar het dan anders is gegaan en waarom ze dat achterin een hoek hangen en niet bij de eerste uitslag
gebeurd is gebeurd, is het verleden en Chaam is geen Wouw, misschien dat het dit jaar anders is...
. vonneke schreef:Omdat ik het dan graag voor dit jaar ook vast weet mocht ik naar de zondagmiddag mogen!
Kan anja vast kijken hihi
zegt niets over de einduitslag, al ben je met plek 1 of 2 wel zekerder 
en niet door dan pech! Ik ga genieten!
ietjelover schreef:Jaa klopt!
Wat me heel erg opviel trouwens!
Ik doe altijd voor een wedstrijd (heb in de E/L1 noot grote catogorien) even de namen opzoeken op facebook. Gewoon even kijken wie ze zijn en wat voor pony's.
Bij echt bijna iedereen uit mijn ring, ik denk op 3 na, alleen maar spring en cross foto's haha.
Ik heb weinig "echte" dressuur ruiters gezien!
wil niets zeggen natuurlijk maar dat viel me echt heel erg op, begon even te twijfelen of ik me niet in had geschreven voor het springen

nwankwo schreef:ik heb mijn pony nu sinds november en ben al heel blij dat ik ben afgevaardigd.
dit wordt mijn 1e bk.
als ik zie hoe het eerst ging en nu, echt een wereld van verschil.
tuurlijk ga ik ook gewoon alles op alles zetten en proberen om zondag te halen, maar vooral genieten.

hahahah