Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Denise_billy schreef:Ik zit er aan te denken om zondag al tegaan.. Maar vind b&b erg duur... Dus even kijken nog.. Is allemaal nog zover weg.. Had vanmiddag tussen werk door nog een bericht gezet.. Maar ik weet niet of die is aangekomen.. Kan m niet meer vinden.. Maar ik rij over shertogenbosh utrecht..
lrtj_ schreef:Denise_billy schreef:Ik zit er aan te denken om zondag al tegaan.. Maar vind b&b erg duur... Dus even kijken nog.. Is allemaal nog zover weg.. Had vanmiddag tussen werk door nog een bericht gezet.. Maar ik weet niet of die is aangekomen.. Kan m niet meer vinden.. Maar ik rij over shertogenbosh utrecht..
Ik woon er een half uur vadaan, ik ga er zelf ws zondag al heen, misschien kan je hier slapen.
Ik heb je meteen maar bij de openingspost gezet
lrtj_ schreef:We moeten wel iets leuks doen met de bonte avond hahaha
lrtj_ schreef:Even over de sweaters en polo's,
Willen we op de zwarte de tekst en het paardje in een kleurtje of gewoon wit. Enenen ze hebben bokt blauw^^
Want ik wil graag het devenitieve ontwerp maken vandaag
mariz schreef:Vertelde het vanochtend tegen me mams en die zei meteen van ''ow een volwassen paardenkamp voor pennymeisjes, jaja''
).
.