Zucchero schreef:pietiedecy schreef:ik had ergens gelezen dat er geen smid was?
Nee, die zit in Spanje
Das poedersuiker!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_coquette_ schreef:pietiedecy schreef:ik had ergens gelezen dat er geen smid was?
Niet? Ow dan moet ik nog eens met mijn smid afsprekken voor een opfris les ijzer terug slaan!
pietiedecy schreef:_coquette_ schreef:Niet? Ow dan moet ik nog eens met mijn smid afsprekken voor een opfris les ijzer terug slaan!
haha, anders voor de zekerheid even KNHS mailen?
Ik laat die van mij voor de instructieweek nog een x op nieuwe ijzers zetten, die troela heeft ook heel snel haar voorijzers los / er af..
_coquette_ schreef:pietiedecy schreef:
haha, anders voor de zekerheid even KNHS mailen?
Ik laat die van mij voor de instructieweek nog een x op nieuwe ijzers zetten, die troela heeft ook heel snel haar voorijzers los / er af..
Ja Gijs laat ik ook van te voren nog doen, maar hij is nogal lomp als die bijv. in een paddock mag en dan trapt die ze er zo af. Maar hij staat op speciaal beslag waardoor die ook niet zonder kan zegmaar.
heleenxx schreef:Als de smid geweest is stop ik de ijzers die er net af gehaald zijn in de trailer, de nog oudere gooi ik dan weg. Zo heb je altijd goede reserveijzers bij je.
Daimler staat gelukkig nog lekker zonder ijzers, dat is best makkelijk.
daar ging weer een ijzer..
bak zit aan huis, en we gaan toch alleen maar met de trailer weg, niet buiten rijden ofzo, en ze hebben wel sterke hoeven
dus even 3 maandjes eraf, gaan ze er in maart wel weer op voor het buitenseizoen!