Goedemorgen Iedereen heel veel succes zo/straks Ik ga zo de stal in om te vlechten en dan half 10 weg van huis
Kelly_J
Geplaatst: 02-01-13 09:36
Wij moeten om 14:45 en om 15:45 fitheidstest; spannend!
Ik had nog wel een vraagje. Aangezien je wordt verzocht in wedstrijdtenue te rijden; mag je met hoedje rijden of moet het met cap? Ik heb wel een cap, maar heb geen idee waar die is
Lees eigenlijk de hele tijd mee, mij leek het ook leuk om mee te doen, maar ik heb me niet opgegeven... Het was al vol, voordat ik aan mijn ouders heb gevraagd of het mocht. Dus ik ben eigenlijk best benieuwd hoe iedereen het heeft gevonden? En weten jullie al of jullie door zijn gegaan of niet?
@ corientjuhh; Gelukkig vond je het wel leuk. Maar wat erg van de afloop, hopelijk is alles oké met je paard!
Ja klein wondje op dr been en 2 fikse schaafplekken boven dr oog en een kllintje op dr neus.. Maar zo braaf als ze was en goed ze me vertrouwde liep ze daarna zo de andere kant van de trailer in.. Me.moeder en eigenaar hadden dr beiden een hard hoofd in dat ze er weer op wou
Ik weet van 1 iemand dat ze door is, Hilde nogwat, die zat bij de 24 beste.. Weet ook dat een meisje door is met haar haflinger, tenminste, dat zegt mn whatsapp maatje die daar al de hele dag zit..
Wow wat een ervaring! Rijden ging suuuuper maarde fitnesstraining wat minder.. Gewoon allemaal 8,5 en voor t rijden!! Wat waren jullie punten voor het rijden?
Voor ; houding en zit, geven en effect van de hulpen, harmonie tussen paard en ruiter & verzorging van het geheel!
Maaik
Geplaatst: 02-01-13 20:22
Nette cijfers! Wat waren je punten in totaal?
Ik ben SUPER trots op mijn knappe man! Hij heeft zich - voor zijn doen - voorbeeldig gedragen. Wel tot 3 of 4 keer toe verkeerd aangesprongen in de rechtergalop, maar dat is gewoon z'n moeilijkheid dus dat neem ik m in zulke hectiek echt niet kwalijk. Ik ging er heen voor de ervaring en heb mooie complimenten gehad van zowel Adelinde als Lammert, dusja beter kan niet toch?
Ik had er toch wel graag bij willen zijn na het horen van sommige verhalen! Volgend jaar dan maar? (a) Ben benieuwd naar de punten van iedereen en wie er door zijn etc.
Was erg leuk idd! En leerzaam Weet iemand ook waar de foto's die gemaakt zijn door de fotografe daar, te vinden zijn?
idapaulien
Geplaatst: 02-01-13 21:21
Nou ik ben ook weer thuis. Het ging anders dan ik dacht. Ik heb jou nog zien. Rijden corine. Ilk zelf zat bijna de.hele.tojd bij hetinvoeren van de punten van het sporten. Zag er leuk uit al.die vermoeide gezichten. Hahaj
Met mijn bonte crospoown haha Maar lief dat ze is.. Helaas liep de dag wat minder af Maar wat een vertrouwen heeft ze in me dat ze zo de trailer weer op liep Dacht echt dat ze t niet meer wou