wow dat met die lippizaners was echt gaaf! Maar de Friezen liepen met de mond open! dat meisje met die trompet tsjaa daar kwam ik niet voor he?! Maar verder was het echt heel leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vosjeloverx
Geplaatst: 15-11-12 18:27
Hoe was het? Ik ben helaas niet geweest...
robunny
Geplaatst: 15-11-12 20:11
ik ben op zaterdag naar de spaanse rijschool gegaan.prima service had kaarten voor de 2de rang, maar zat in een rolstoel door een val van het paard(enkel gebroken) dus mocht uiteindelijk beneden acht het rode koord gaan zitten,topplaatsen! maar zag daar helaas ook dingen die ik liever niet had willen zien, vooral in het voorprogramma,er werd bij sommige friezen erg in de bek geragt en flink veel geprikt en geport:(, ik had ook het idee dat de voorpluk bij sommige friezen erg in de weg zat.bij de opvoering van de spaanse rijschool zag dit er een stuk vriendelijker uit. bij het voorprogramma vond ik het onderdeel mini en maxi wel erg leuk!
smurffie
Geplaatst: 16-11-12 23:59
Blijf het raar vinden dat mensen terwijl er mega groot staat dat het maken van foto's met flits en het maken van film opname VERBODEN is, toch vrolijk gaan zitten filmen en het ook nog zo openbaar zetten ?
Arabesk
Geplaatst: 17-11-12 00:52
Je bedoelt mijn filmpje?
Wees gerust alles is zonder flits gemaakt. De highspeed opnamen zijn opnamen van een paar seconden, dan staat je SDcard al helemaal vol, omdat de camera dan 300 foto's per seconde maakt
Je mag niet de hele show filmen en dat op dvd uitbrengen. De hele show past alleen op een videocamera en die heb ik niet, ik heb een fototoestel
Niet alleen die van jou, er komen meerdere voorbij op bokt. Maar gewoon filmopname in het algemeen waren niet toegestaan, van de hele show niet maar ook kleinere stukjes stond er niet bij dat dat nou wel mocht: filmopname waren verboden..
Jou foto's/filmpje is zonder flits, maar ik was er de vrijdag en ben met hoofdpijn teruggekomen van de flitsen (lenzen+donker+lichtflitsen= zeer slechte combi ).
Ik moet zeggen dat ik jou highspeed opnamen echt super gaaf vind om te zien, maar als je ziet dat er gewoon filmpjes van 5 minuten gemaakt worden.. Ik blijf dat raar vinden?
ik ben zondag ook geweest met een vriendin. ik vond het knap en mooi, maar op een gegeven moment dacht ik dat het steeds maar hetzelfde was.. dus de volgende keer ga ik gewoon maar weer naar Apassionata ! vind ik eigenlijk veel leuker maaaarrr, ik ben wel blij dat we er heen zijn gegaan