Heeft iemand enig idee of het 3 dagen ticket ook geldig is in het weekend? De prijs op de site loopt wel gewoon door... Dus denk het wel, maar iemand ervaring?
Onze datum is ook bekend wij gaan de maandag 18 maart !
Vorige keer stond Alex Boots er met showroom modellen, had er toen een paar aan voor 100euro helaas had ik toen alles bruin en de laarzen waren zwart. Echt balen achteraf waren hele mooie laarzen incl lak en swarovski
Hoop dat het dan iets rustiger is dan op de zaterdag van 2 jaar terug kreeg toen last van hyperventilatie door de drukte
Don_Zhivago
Geplaatst: 13-01-13 21:31
Ik ga het eerste weekend... Stervens druk natuurlijk, maar dat was de enige optie voor mij.
ik heb niet echt een lijstje... wel dingen waar ik voor wil kijken - Rijlaarzen (liefst cognac kleurig) - S&T hoofdstel met dikke neusriem - nieuwe pees kapjes - rijbroek(en) - himalaya likstenen - nieuwe frontriem ( die van 2 jaar geleden is nu echt overleden)
en de rest zie ik daar wel. ik ga 2 dagen dus zal ongetwijfeld met meer thuis komen Heb er zin in!!!
HorsePhoto
Geplaatst: 13-01-13 22:08
Ik ga vooral gaan kijken voor nog wat setjes af te werken, misschien nog een rijbroek, een nieuwe rijhelm en hopelijk vind ik het hoofdstel dat ik wil daar goedkoper
Ik wil graag een mooie jeans rijbroek maar heb geen makkelijke maat. Dus dat is meestal drama Verder liefst wat nieuwe kleding... En voor de rest zie ik wel.