Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mjetterd schreef:Ik heb me er even in verdiept.
Een japanner viel bij het voltige paard.
Daarna waren er punten toegekend, maar de moeilijkheidsgraad was veel lager dan dat de moeilijkheidsgraad daadwerkelijk was.
Punten kun je korten bij een val in uitvoering, niet in moeilijkheidsgraad, wat dus wel gedaan was.
Vond het onzin en belachelijk dat ze protesteerden, maar begrijp het nu
Marjoow schreef:badeendje schreef:Ah echt zielig voor die mensen van oekraine, die gun je het gewoon meer vanwege het land. Echt banketstaaf. Maarja -.-
Waarom vanwege het land?
Barbabientje schreef:Mjetterd schreef:Ik heb me er even in verdiept.
Een japanner viel bij het voltige paard.
Daarna waren er punten toegekend, maar de moeilijkheidsgraad was veel lager dan dat de moeilijkheidsgraad daadwerkelijk was.
Punten kun je korten bij een val in uitvoering, niet in moeilijkheidsgraad, wat dus wel gedaan was.
Vond het onzin en belachelijk dat ze protesteerden, maar begrijp het nu
Oh nee dan is het inderdaad wel heel logisch dat ze protest aan tekenen en ook zeker wel terecht!
haha yeah
badeendje schreef:Marjoow schreef:Waarom vanwege het land?
Nah gewoon, ga er vanuit dat ze iets minder middelen hebben dan Japan. als je kijkt op youtube naar kleine meisjes die door hun ouders gedwongen worden om te gaan turnen etc, gaat het vaak om japanners of chinezen, dus dan zou ik zeggen: Gun het de oekraienen. (Hoe schrijf je dat). Maar ach, Japan is wel een leuk land verder hoor, lol
MarJon schreef:*Proest* Er heeft iemand geklaagd over het okselhaar van de japanners
Macs schreef:Weet ik! Maar ze zijn te goed
vooral.. Uh ja ben zijn naam kwijt, iets met Cheng nogwat.