Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lifaya schreef:Ik wil nog steeds erg graag gaan, moet alleen even vervoer regelen. Dus komt er iemand vanaf richting Den Haag-Leiden-Haarlem en gaat voor 1 dag, dan wil ik dolgraag mee!
Nann__ schreef:lifaya schreef:Ik wil nog steeds erg graag gaan, moet alleen even vervoer regelen. Dus komt er iemand vanaf richting Den Haag-Leiden-Haarlem en gaat voor 1 dag, dan wil ik dolgraag mee!
Wij gaan zondag vanuit IJmuiden, wij zijn met zijn 4en dus als je echt graag heen wilt en geen vervoer hebt kunnen we misschien wel wat regelen? Word wel krap haha.
Kyara27 schreef:wat betaal je ongeveer voor een kamer b&b? Ik heb nog nooit geslapen in een B&B, heb dus echt geen idee aan wat voor prijzen je dan moet denken. Ik heb net kaartje gewonnen op vakantieveiling! In de vroege ochtend kan je winnen met een bod rond de 22,- euro maar later op de dag zit je al snel boven de 30,-
Kyara27 schreef:wat betaal je ongeveer voor een kamer b&b? Ik heb nog nooit geslapen in een B&B, heb dus echt geen idee aan wat voor prijzen je dan moet denken. Ik heb net kaartje gewonnen op vakantieveiling! In de vroege ochtend kan je winnen met een bod rond de 22,- euro maar later op de dag zit je al snel boven de 30,-
ilayda schreef:Ik wil ook gaan met mijn twee dochters, alleen wat houd die pennypiste in?
_yvonne schreef:Wij lopen met onze pony waarschijnlijk met het rassendefile mee op zondag.
Nog fotograven in de buurt dan, richardof zo