Gaat heel goed met Haiko hoor! Paarden komen gister en vandaag in groepjes in de buitenbak. We zouden vandaag foto's in de sneeuw maken. Mijn mannen waren er nog niet uitgeweest en heb ze,samen buiten gehad zonder dekens. Heeft mooie foto's opgeleverd komen zsm.
Ruby_: Gaat wel aardig goed! Ga alleen aankomende week van die spuiten halen die officieel voor koeien zijn, voor over de rug tegen luis. Kan em nu echt niet wassen of natmaken oid
oh ze lopen samen, heerlijk ! En hij ziet er idd uit alsof ie zich helemaal goed voelt. Keep up the good work !
YvonneV
Geplaatst: 05-02-12 10:22
Neskolay schreef:
Ruby_: Gaat wel aardig goed! Ga alleen aankomende week van die spuiten halen die officieel voor koeien zijn, voor over de rug tegen luis. Kan em nu echt niet wassen of natmaken oid
Butox? Dat kun je van de zomer eventueel ook voor Kitty gebruiken voor haar zomereczeem.
Dank jullie wel! Ik geniet elke keer weer als ik de foto's zie, hij doet het zo goed!
Tiwi: jaaa dekens zijn er alleen af voor de foto's, hij stond na de "shoot" direct weer met zn 3 dekens op hoor
Sanne: ja dat is kitty! Heb een andere itp gemaakt met ook foto's van Nes en Kit erbij
Jokari: ze stonden alleen even bij elkaar voor foto, kitty staat met welsh k merrie van mijn zusje, dat komt tussen de 2 mannen niet goed Haiko en Nestor vertrouwen we ook nog niet zo bij elkaar, heeft destijds nogal wat bijtplekken en kapotte dekens opgeleverd maar wil het vh voorjaar weer es gaan proberen. Ging gister super nl.
Yvonnedv: volgens mij heette dat anders, iets mrt dy.... nog wat, noemde een bokker in voorgaande pagina's. Kan het niet zo snel terugvinden op mijn tel
Wat gaat hij vooruit zeg! Je ziet nu al duidelijk verschil. Gaat erg goed met haiko. Beetje jammer dat je nu andere maatregeling moet nemen tegen die luizen maar ook dat gaat goed komen.
Heb net het hele tpic gelezen, wat een drama als je zo je paard weer terug vind. Echt super wat je allemaal voor hem doet. En wat is hij opgeknapt zeg, hij straalt alweer. Komt helemaal goed met hem denk ik.