net even gebeld, en je kan gewoon betalen met kadobonnen zei die man, morgen toch maar even langs om te shoppen..... hebben ze ook dat oranje anky dekje ( sunshine geloof ik)
net even gebeld, en je kan gewoon betalen met kadobonnen zei die man, morgen toch maar even langs om te shoppen..... hebben ze ook dat oranje anky dekje ( sunshine geloof ik)
irise456
Geplaatst: 04-04-12 15:17
Ik heb ook kinsland tas gehad
Heb vandaag alleen laarzen gekocht van cavallo echt goedkoop voor maar 180 euro
Maar niemand kan vertellen welke kleuren ES ze hebben?? Wil het graag weten!!
Zelf heb ik de HV polo deken in 200gr, vind hem wel fijn
SunNDLM
Geplaatst: 04-04-12 15:34
Ik ben ook net terug
Heb 2 rijbroeken van pikeur gehaald, een vitamine spuit, uitdunmesje, haarnetje en plastronspeld en een oornetje. Ben echt een uur bezig geweest bij de laarzen, zat helaas niks tussen voor mij.
Laatst bijgewerkt door SunNDLM op 04-04-12 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Zooo wij zijn ook nog even naar de divoza doorgereden haha. ze hadden 25% korting.
Maar jij weet vast welke ES dekjes ze hadden liggen?? Aaaah toe!!
loversyl
Geplaatst: 04-04-12 16:42
Ik ging voor de appelbitjes, maar die waren er helemaal niet. Verder heb ik gehaald: - speelvoederbal - hoofdstel - 3x sokken - 2x pikeur broeken - halster - likit bar Kingsland tas natuurlijk
Ja echt stom dat de appelbitten er niet lagen, daar ging ik ook nog voor! en bij de kassa wilde ik een kleine tas, hebben ze alleen int bruin nja ok het moet dan maar.. kijk is thuis, is het alsnog een grote tas :S
Ananas, zo goed heb ik niet gekeken. was veel vzh en standaard kleuren van dressuur. zelf heb ik er nog wel een gave tussenuit gevist .
loversyl
Geplaatst: 04-04-12 16:58
Die appelbitten waren echt raar want ik liep helemaal voorop en ik vroeg het gelijk aan de mensen maar zij wisten niet eens van de actie af, ik ben naar binnen gestuurd en hun stuurde me weer naar buiten en toen naar voren en daarna naar achteren en toen bleek dat ze er helemaal niet waren
Michelle_
Geplaatst: 04-04-12 17:04
Ik ben ook weer thuis met 4 waterdichte dekens 0,100,200 en 300 grams allemaal 39,95 3 halstertouwen 12.50 2 zakken snoepjes Scapa dekje 29,95 Poetstas 14,95 Dus twee tassen meegekregen Jeah!
Ik ben vanmiddag ook geweest, was super rustig en er waren heel veel anky's, heb zelf een felroze gekocht. Ze hadden white, lemon, seagreen, ocean, fel oranje, paprika, creme(beige), legergroen, hortensia, licht geel, grijs en vast nog wel meer