Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het komt vast allemaal goed, maar daar heb je nu niks aan. Als je Storm een keer wilt lenen voor een buitenritje dan geef je maar een gil!
, sorry beetje druk... met een Bootcamp en een show enzo... piece of cake, maar ja, moet wel even gebeuren nietwaar
We hebben er reuzezin in!
L5 trail: dat wordt oefenen! We hebben alleen geen brug...
Hopelijk issie snel weer genezen!
dropje2 schreef:- Brokken krijgen ze s'morgens gevoerd bij ons, alle eigenaren hebben een sleutel van de
voerkamer, je mag zelf net zoveel bijvoeren als je wil, brok en/of haver.
- Als je het ochtendvoer in een afgesloten bak vóór je box zet of hangt aan een touwtje, wordt
dat voor je in de voerbak gekieperd

Trailer is geregeld, Richard gaat morgen onze vorige week gekochte "nieuwe" auto ophalen. (Eindelijk eentje die met GOED fatsoen een trailer mag trekken
) Ben langzaam met lijstjes bezig. Nog totaal niet toegekomen aan de spullen die ik evt wil verkopen cq ruilen.
Buitenzorg schreef:dropje2 schreef:- Brokken krijgen ze s'morgens gevoerd bij ons, alle eigenaren hebben een sleutel van de
voerkamer, je mag zelf net zoveel bijvoeren als je wil, brok en/of haver.
- Als je het ochtendvoer in een afgesloten bak vóór je box zet of hangt aan een touwtje, wordt
dat voor je in de voerbak gekieperd
Super. Als ik dus een emmertje voer klaar zet voor de ochtend wordt dat er gewoon ingekieperd? En dan neem ik aan dat ie geen -extra- bix krijgt? Mylo krijgt nl geen bix thuis
Heb er echt zin in!Trailer is geregeld, Richard gaat morgen onze vorige week gekochte "nieuwe" auto ophalen. (Eindelijk eentje die met GOED fatsoen een trailer mag trekken
) Ben langzaam met lijstjes bezig. Nog totaal niet toegekomen aan de spullen die ik evt wil verkopen cq ruilen.
![]()
Weet wel dat ik nog op zoek ben naar een dunne zomersheet, maat 185. Dus als er iemand nog zon deken heeft en die kwijt wil, meenemen zou ik zeggen!
Buitenzorg schreef:Super. Als ik dus een emmertje voer klaar zet voor de ochtend wordt dat er gewoon ingekieperd? En dan neem ik aan dat ie geen -extra- bix krijgt? Mylo krijgt nl geen bix thuis

waar geen interesse in is, gaat niet mee naar Callantsoog! Buitenzorg schreef:Gimme_Spurs schreef:Proefje binnen!!L5 trail: dat wordt oefenen! We hebben alleen geen brug...
Trail L5 heeft toch geen brug? Die mag nl niet in L5 gevraagd wordenOf de regels moeten recent gewijzigd zijn...