Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Tja, en ik was er ook, met Gem samen. Zelf was ik al een aantal jaar niet meer geweest en vond ik het wel wat tegenvallen. Ik miste vooral de tuigenmakers, die er toendertijd nog wel stonden. Wordt toch maar een keer gewoon naar Paul Claessen gaan.
Scurry gezien, wat was dat stoer! En wel grappig, Gem haar lesmees zat in het team met iemand die ik weer kende, de 2 span pony's. Vanuit 1 plek kwam ook wel heel veel herrie.
De hackney's uiteraard ook nog gezien en aangemoedigd. Verder Gem geassisteerd bij het zoeken van een regenjas (ze heeft nu dezelfde als ik heb) en de teugels. Zelf heb ik nog een boek gekocht.
Maradix schreef:Ik was er gister ook! En heb ook sommige van bokt gezien!
We waren met de hengst Tenor gekomen, m'n instructrice en de staleigenaresse van waar ik rijd reed hem gister! In de 2e piste, om 10 voor 2 moest ze. Verder stonden we de hele dag bij de IHW-Stand en is m'n telefoon gejat..
We gingen rond half 7 van huis, rond 9 uur waren we en ik was om 12 uur vannacht weer thuis!