Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yeye schreef:Ik krijg van mijn ex nog tot na de examens om een keuze te maken over wat ik wil met de weide.
Valina schreef:yeye schreef:Ik krijg van mijn ex nog tot na de examens om een keuze te maken over wat ik wil met de weide.
Je bedoelt hiermee: je krijgt tot na je examens de tijd om zélf de wei te kopen, omdat hij anders verkocht wordt?
Wat een knurft zeg om je op zo'n korte termijn voor zo'n voldongen feit te zetten, terwijl er dieren mee in het gedrang komen,....
xingridx schreef:Het virtuele bloemetje
Stippies kreeg de schrik van haar leven toen zij onderweg naar huis van haar menwedstrijd rook onder de motorkap ontdekte. Wat er aan de hand was en hoe het afgelopen is lees je hier
[b]Ook [b]yeye willen we noemen, in [ITP] Verona vorderingtopic :) kunnen we de vorderingen van Verona volgen. Helaas gaat het niet altijd van een leien dakje, maar we hopen dat het allemaal goed komt.[/b]
[/b]Dat het inderdaad niet altijd rozegeur en manenschijn is vertelt Vie in haar topic. Na een aantal overleden familieleden is er gelukkig wel de kleine meid die hopelijk voor een lichtpuntje in de donkere tijden zorgt.
knabbelgirl krijgt de schrik van haar leven als ze op een vroege ochtend een knal en glas hoort rinkelen. Als ze gaat kijken wat er gebeurd is, krijgt ze de schrik van haar leven. Lees haar verhaal in [LZP] Mijn bovenbuurman is mijn huis ingereden *met foto's*