een grote opluchting moet dat voor je zijn

Ik blijf voor jullie duimen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
radicalM schreef:Go Big Mac...wat ben ik blij dat hij zelf "gesproken" heeft.
Ik vond het al zo idioot dat iedereen vanaf zo´n grote afstand..die hem helemaal niet kennen..hem al `opgegeven ` hadden...
Iedere dag is een nieuwe dag..en alleen JIJ kent hem en weet wanneer hijzelf niet meer wil...
Zelf heb je al in gedachten, dat ALS hij niet meer te rijden valt, hij in ieder geval op een prettige plek kan rentenieren.
Dat `hij is beter af`...wie bepaalt dat? Alleen hijzelf! En wie zegt dat hij stikongelukkig is? Hij is nog aan het herstellen...geef hem die tijd!
Kiara04 schreef:Nou weer even een dipje,er beweerde iemand op een andere site dat ik van Big Mac afwil omdat hij nu ziek is,en dat ik daarom al naar een ander paardje zoek,jeetje,ik zoek een ander paardje zodat Big Mac de tijd kan krijgen om op te knappen zolang hij daar voor nodig heeft.En niet om hem te vervangen of weg te schuiven.Bah voel me nu best rot,beweert zo iemand dat ik nisk om mijn paarden geef..
Kiara04 schreef:Nou weer even een dipje,er beweerde iemand op een andere site dat ik van Big Mac afwil omdat hij nu ziek is,en dat ik daarom al naar een ander paardje zoek,jeetje,ik zoek een ander paardje zodat Big Mac de tijd kan krijgen om op te knappen zolang hij daar voor nodig heeft.En niet om hem te vervangen of weg te schuiven.Bah voel me nu best rot,beweert zo iemand dat ik nisk om mijn paarden geef..
stalnijmegen schreef:Kiara04 schreef:Nou weer even een dipje,er beweerde iemand op een andere site dat ik van Big Mac afwil omdat hij nu ziek is,en dat ik daarom al naar een ander paardje zoek,jeetje,ik zoek een ander paardje zodat Big Mac de tijd kan krijgen om op te knappen zolang hij daar voor nodig heeft.En niet om hem te vervangen of weg te schuiven.Bah voel me nu best rot,beweert zo iemand dat ik nisk om mijn paarden geef..
klopt niet helemaal he, hoe je dit nu beschrijft... dan moet je ook de hele tekst van die andere er neer zetten