Duimen jullie mee voor Big Mac

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:31

Wat een super fijn nieuws zeg! Zowel van Big Mac, maar ook van het bultje, wat
een grote opluchting moet dat voor je zijn *D
Ik blijf voor jullie duimen!

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 20:31

Bedankt allemaal,ja het was inderdaad een apart gezicht,ik bedoel vanaf het eerste infarct heeft hij helemaal niet meer gegallopeerd, :? ,dus ik stond letterlijk zo, 8)7 .
Maar was ook bang dat hij om zou vallen ofzo,maar niks hoor,op tijd op de rem bij het hek en hij keek echt om van zo dachten jullie dat er niks meer inzat, :P .
Dus we proberen nog eens verder hoe het gaat,kan zo'n kanjer niet zomaar laten gaa,pff,wat een verschil met hoe ik me vanochtend voelde zeg, :(:) .

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:33

radicalM schreef:
Go Big Mac *\o/* ...wat ben ik blij dat hij zelf "gesproken" heeft.
Ik vond het al zo idioot dat iedereen vanaf zo´n grote afstand..die hem helemaal niet kennen..hem al `opgegeven ` hadden...
Iedere dag is een nieuwe dag..en alleen JIJ kent hem en weet wanneer hijzelf niet meer wil...
Zelf heb je al in gedachten, dat ALS hij niet meer te rijden valt, hij in ieder geval op een prettige plek kan rentenieren.
Dat `hij is beter af`...wie bepaalt dat? Alleen hijzelf! En wie zegt dat hij stikongelukkig is? Hij is nog aan het herstellen...geef hem die tijd!

A M E N ...

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:37

Wat een ongelofelijke bikkel zeg!

En natuurlijk blijf ik voor jullie duimen!

ps. gelukkig goed nieuws voor jou... nu die stoere bikkel van jou

Tamadine

Re: Duimen jullie mee voor Big Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:41

Een paard geeft aan wanneer het hem te veel word en wanneer hij opgegeven heeft....

Maar een paard geeft ook aan als hij nog niet opgegeven wil worden!!!!

Dat laatste is bij Big Mac van toepassing! Ga ervoor, vecht met en voor hem! Hij geeft aan dat hij wil leven.
Ik blijf ook duimen!!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:41

Wat heeft hij duidelijk laten weten dat hij nog niet wilde gaan <3
Heel veel sterkte en we blijven gewoon door duimen. :j

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:46

Zo die heeft wel even laten zien hoe hij er zelf over denkt, hopelijk zet dit gewoon door en blijft er verbetering komen.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:48

Weet je, een mens is ook niet in 25 dagen genezen...

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 21:08

Nou weer even een dipje,er beweerde iemand op een andere site dat ik van Big Mac afwil omdat hij nu ziek is,en dat ik daarom al naar een ander paardje zoek,jeetje,ik zoek een ander paardje zodat Big Mac de tijd kan krijgen om op te knappen zolang hij daar voor nodig heeft.En niet om hem te vervangen of weg te schuiven.Bah voel me nu best rot,beweert zo iemand dat ik nisk om mijn paarden geef. :( .

sophiesoley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:15

Hier een stille meelezer,
geweldig dat het nu beter gaat met Big Mac. Hij laat zich zotezien niet kennen :)

het slaat nergens op dat mensen zoiets zeggen, als jij niets om jou paarden zou geven, dan had je nu ook niet alles gedaan om hem erboven op te krijgen! ;)
Laatst bijgewerkt door sophiesoley op 17-01-11 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Negeren, Cindy!! Dat is het nadeel als je zoveel met anderen deelt, er zijn er altijd wel een paar met een andere mening tussen.
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 17-01-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

crazygirl23

Kiara04 schreef:
Nou weer even een dipje,er beweerde iemand op een andere site dat ik van Big Mac afwil omdat hij nu ziek is,en dat ik daarom al naar een ander paardje zoek,jeetje,ik zoek een ander paardje zodat Big Mac de tijd kan krijgen om op te knappen zolang hij daar voor nodig heeft.En niet om hem te vervangen of weg te schuiven.Bah voel me nu best rot,beweert zo iemand dat ik nisk om mijn paarden geef. :( .

Meid! niks van aan trekken!! Je weet zelf altijd beter! En als jij denkt dat het goed is om een ander paardje erbij te nemen moet je dat lekker doen!

Ook al zou dat zijn als Big Mac blijft en hij kan herstellen of zou dat zijn als die er niet meer zou zijn geweest.. Dat is en blijft nog altijd je eigen keuzen.. Daarbij denk maar aan het volgende: Als je echt van hem af wou dan was dat al wel gebeurd en toevallig staat die er nog maar mooi bij zo!!!

Niet meer aan denken en lekker laten banketstaaf... Ze kunnen beter over je banketstaaf dan van je eten zegt mijn mama altijd!

Dikke :(:)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:23

Wat een onzin, als je echt van Big Mac af zou willen had je hem toch meteen in laten slapen?

Ik vind jullie kanjers, met hart en oog voor je paard. Big Mac is duidelijk nog niet klaar met het leven.

Heel veel sterkte en succes met hem.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:28

Kiara04 schreef:

ho!! daar moet je je niets van aantrekken. dat is gewoon afgunst. sluit je oren voor dat geroddel.

bij mij werden hele vriendschappen verbroken alleen maar omdat ik naar andere paarden keek. zij vond dat ik onverantwoordelijke beslissingen nam terwijl het woord kopen nog niet eens mijn keel uit gekomen was.

dat soort mensen gunnen het jou gewoon niet. die vinden dat jij niet zelf kan beslissen.

zo een opmerking kan heel lang na galmen. geloof me. er zullen nog wel meer mensen afgunstig gedrag vertonen.

laat je er niet door van de wijs brengen meid. ik vind je hartstikke stoer.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:38

Is dat 1 en dezelfde persoon Paintless? Tjee... :(

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:41

ja dat was 1 persoon, een 2e nam ze mee met haar gedrag. wel jammer en dat galmt heel lang na. eerst de pijn van het sterven van je paard (in mijn geval) en ook nog zo iets naar je kop geslingerd krijgen.

daarom zeg ik heel resoluut, laat maar praten, ze weet niet beter. hoger komt haar IQ niet.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:44

Wat fijn dat Big Mac ff heeft laten zien dat jullie nog geen beslissing hoeven te nemen :+:
en idd negeren die hap >;) Jij weet zelf het beste wat je voor hem voelt dus laat je niet van de wijs brengen :)

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:49

tjee da meen je niet
als je al ziet hoeveel jullie voor big mac gedaan hebben
hoe hij in die jaren veranderd is , veel meer open gegaan en heldeder uit zijn ogen is gaan kijken
trek je er nix van aan meid , je weet zelf dat jullie altijd goed voor hem geweest zijn
en dat jullie hem ook altijd zullen steunen in dat wat hij nodig heeft

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:18

wat een super nieuws !!! echt heel fijn :D hoop dat hij weer helemaal de oude bigmac word zoals jullie hem kennen. ben zo blij dit te horen :D en hoop dat hij nog heel lang gezond en gelukkig bij jullie mag blijven !!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:19

heel veel sterkte meid (F)

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:26

Kiara04 schreef:

klopt niet helemaal he, hoe je dit nu beschrijft... dan moet je ook de hele tekst van die andere er neer zetten ;)

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:28

Ik durfte bijna niet te kijken in dit topic, toch gedaan en ik zie mooi nieuws. Hoop dat hij er door komt en julie nog jaaaaren van elkaar kunnen genieten. Laat andere maar banketstaaf, jij doet wat goed is voor Big Mac. Punt uit!!! Menig paarden baasje zou hem al hebben laten gaan, ik heb vreselijk veel Respect voor jou en wat je allemaal voor Big mac doet.

Heel veel sterkte!!!

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 22:32

stalnijmegen schreef:
Kiara04 schreef:

klopt niet helemaal he, hoe je dit nu beschrijft... dan moet je ook de hele tekst van die andere er neer zetten ;)

Prima hoor,hierbij de tekst van die persoon:

Ik begrijp helemaal, maar dan ook helemaal niks van deze houding. O O, Big Mac is jullie grote vriend en o o wat erg. Maar als ie niet meer goed genoeg is moet ie maar weg (al zal hij het bij Kalinka geweldig hebben).
En dan moet er een ander komen, want er zal toch gereden moeten worden. En dat er een ander paard komt, prima, maar moet je daar nu op deze manier over praten. Big Mac vecht voor z'n even en jij bent al bezig met een ander paard.Respectloos vind ik dit, voor Big Mac 10 anderen! Als Lans iets mankeert en ik daardoor niet meer kan rijden, dan blijft hij bij me, want ik hou van dat paard! En als ie pijn moet lijden, dan laat ik hem gaan ja. Het is geen fiets die je effe inruilt! Al die mensen hier die leven met jullie mee en een deel ddaarvan denkt exact hetzelfe als ik, maar zal het niet zeggen. Laat mij maar de bitch zijn, ik kan hier mijn mond niet over houden!

Weet niet hoe iemand anders het zou opvatte,maar dit kwets behoorlijk veel, :( .

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:34

Ik vind dat je het prima doet! Als jij wilt uitkijken naar een ander paardje moet je dat lekker doen!

Daarbij kan ik het me volledig voorstellen met 3 kids!
Het zou was anders zijn als je een ander nam en niet voor BigMac zorgde maar het is wel duidelijk dat dat niet het geval is!

Meid kop op!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:43

Dat bericht.. niet normaal zeg! Hoe durft diegene dat te zeggen. :oo
Niks van aantrekken hoor! Diegene zit denk ik in de knoop met zichzelf ofzo. Ik kan er echt niet bij dat iemand dat zo zegt / beoordeelt via internet. :n