Ik 16 maart wss op woensdag als mn vader kan! Evy gaat ook mee. Je kan wel mee maar in de auto mee, weet niet of dan alles gaat passen
petraaken
Geplaatst: 06-02-11 12:54
Vippie schreef:
Moet je even de standhouderslijst aflopen I(eerste even googelen voor merken). Vooralsnog heeft niemand wat gezien nl want de beurs gaat pas 12 maart open
Korting KNHS is alleen op 18 maart, dus dan moet je maar net kunnen
ik ben van plan om dit jaar voor het eerst naar equitana te gaan samen met een vriendin.. We hebben de site bekeken maar wordt daar niet echt wijzer van (duits is bij ons beide niet zo goed ontwikkeld )
Wat zijn de leukste dagen op te gaan? we willen graag iets met dressuur (en beetje springen)
weet iemand of er een programme online staat in het nederlands??
Ik ga waarschijnlijk ook op 16 maart. M'n moeder is dan jarig, heeft ze een excuus om niet thuis te zijn, ze is nooit thuis op d'r verjaardag, haha. Kenissen (met paarden) wonen daar in de buurt, dus blijven we daar gelijk nachtje slapen. En dagje spijbelen van school vind ik ook niet erg
Ik neem gewoon een bepaald bedrag mee en mag gewoon niet meer kopen dan dat. en mocht ik nou echt iets geweldigs zien en niet genoeg meer hebben kijk ik vaders lief aan
IKbenEllen
Geplaatst: 06-02-11 23:41
dominiquesr schreef:
Ik ga ook 13 maart. ik koop wat ik tegen kom
Oei... Ga je met een vrachtwagen?
Don_Zhivago
Geplaatst: 06-02-11 23:42
IKbenEllen schreef:
dominiquesr schreef:
Ik ga ook 13 maart. ik koop wat ik tegen kom
Oei... Ga je met een vrachtwagen?
Haha die koopt ze daar ook. Een mooie luxe veewagen
Hoeveel geld zou je mee moeten nemen voor een stapel dekens (alle soorten), een stapel shabrakjes, alles wat met anti-mug te maken heeft en nog wat andere handige spulletjes?
Jooliieen
Geplaatst: 07-02-11 14:28
Aan 700 euro heb je denk ik wel genoeg Maar dan moet je wel een trailer meenemen om al die dekens in kwijt te kunne XD Maar ik ga misschien de 18de gratis, maar wat houdt het precies in? Ben nog nooit geweest:P Alleen dingen kopen? Of ook veel optredens enzo? net zo iets als horse event? En wat voor taal zeggen ze alles? In het duits?