oooooooh my god!! Ik had dit topic al eens eerder gezien maar had toen heel snel over de foto's gekeken en eigenlijk niet gereageerd. Ik zag het topic weer voorbij komen en heb de foto's eens goed bekeken! Wat zie jij er goed uit op de laatste foto's zeg!! Je zal wel ontzettend trots op jezelf zijn wat je bereikt hebt!! Ik vind het fantastisch knap van je!
Topper, je hebt in je topics wel eens gezegd niet zo sterk in je schoenen te staan, nou, iemand die dit in z'n eentje voor elkaar krijgt is een absolute doorzetter die dus ook geestelijk zeer sterk in haar schoenen staat, heel veel succes met de resterende kilo's, echt fantastisch.
skippyjoehoe
Geplaatst: 12-11-10 17:33
114677
Geplaatst: 12-11-10 18:06
Ben een groot fan van jouw en kim's topics meestal reageer ik niet, maar ik vind dat je het echt verdient hebt je ziet echt heel duidelijk verschil, echt super
vroli1
Geplaatst: 13-11-10 21:50
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooww...!!! hoe doe je dat ??
ik ben laatst ook 23 kilo afgevallen maar daar zit de helf alweer van aan.. ik heb geen "drive" om het zomaar te zeggen ik beweeg best wel veel.. fiets elke dag.. loop elke dag.. ik eet alleen heel weinig..
Heel erg gaaf!!! Mooi paard heb je ook! Ik heb er nu 5 kilo van af en vond dat al erg zwaar.... Succes met de laatste kilo's en nu veel genieten van je mooie paardje en lekker gaan rijden.
Hartstikke goed gedaan joh! Ik vind t knap.. Ik wil zelf 15kilo afvallen maar na 5 kilo is de motivatie er altijd af dus super dat jij t wel kan. Altijd als ik een topic zie van jou en kim dan valt me op dat jij en Kim echt super bij elkaar passen, net of jullie echt bij elkaar horen ofzo. Dat straalt er vanaf. Echt leuk!