Angela, op wat voor pony/paard reed jij?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kaatje89 schreef:Dyaan, heb idd ook foto's van jou. Weet alleen niet of het gaat lukken om ze via de mail te sturen, want meestal zijn ze te groot.. Maar ik kan wel even kijken, en anders zet ik ze even op hyves ofzo, dat je ze daar vanaf kunt halen en zelf op kunt slaan
en die doet dat dus niet
liiisette schreef:Hoii,
Ik ben ook weer terug! Wat een lang dagje. Heb mega veel beleefd en lef getoond zullen we maar zeggen (diegene die bij de prijsuitreiking aan het eind van de middag waren hebben dit meegemaakt, diegene die maar even de prijzen stond uit te rekenen was ik)
Zijn er mensen die het willen weten hoe en wat? Want dan typ ik het straks eventjes anders laat ik het achterwege.
@ Birgit, je krijgt nog PB van mij

Denk je dat je ervaren pony waarmee je al 1,5jaar wedstrijd rijdt wel normaal kan doen, niet helemaal vandaag.. Hij had er extreem zin in, en miste zn grote vriend (paard van mn zus) die de ene keer ook aan het rijden was en proeven aan het lopen was en de andere keer op de trailer stond. Ik reed namelijk 2x, eerst toen mn zus moest starten (vandaar dat er een pony met blauw dekje bij het dressuur rondliep). En iets van 1,5uur later voor mijn eigen proeven.
?