Ik ben er zuinig op, dus nee 
Bij het hotel kan hij niet staan, is betaald parkeren van 9-9 a 2.40 per uur

Kortom, hij komt gewoon lekker onder de rai te staan.

Ik heb er echt weer zin in!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben er zuinig op, dus nee 

.
en ten tweede is 15euro nog altijd goedkoper dan een taxi. Gelukkig hebben we altijd wel een Bob, alleen ben ik dat meestal
Dat moet ik namelijk zien! 

manic schreef:Zondagavond zo te zien, krijgt ie een privelesje van Edje
Geer heeft volgens mij vroeger zelf ook gereden... stond toen ik nog een gupje was destijds in de Tina ofzo
Ben een poos terug nog met paard en al bijna bovenop Geer gesprongen... viaductje was eng. En grietje van mijn vorige stal is een keer door hem van de grond opgeraapt toen ze er afgelazerd was.
Topppieee Si_monee schreef:Ik ben er ook weer bij !
Ga zondagavond![]()
2 jaar geleden ook geweest waren we er 's middags met het springen en met de streaker
Maar willen nu toch een keer naar de avondshow van zondag.
lijkt me erg leuk !
upperlady schreef:Si_monee schreef:Ik ben er ook weer bij !
Ga zondagavond![]()
2 jaar geleden ook geweest waren we er 's middags met het springen en met de streaker
Maar willen nu toch een keer naar de avondshow van zondag.
lijkt me erg leuk !
Hahaha ja was erg mooi! Respect voor Gerco dat hij zo onverstoort verder wist te gaan. Ik stond toen toevallig net even op de trinbune....Wat een gek.....ach, die zal het ook geen 2e keer meer in zijn hoofd halen, zeg maar.......
En waar zitten wij dan? Is er een tribune met vrije keuze afh. van de tijd van binnenkomst? Wie weet iets meer?