heb net gegeten. Ga nu weer naar stal kijken of ik nog even foto;s kan maken. Ze ziet er niet uit! ze was al schraal maar ze is nu gewoon echt mager!
Bijsmaak is dat wij een bedrag hadden afgesproken incl de keuring. Dat was alles wat ik had. Was prima dus toen wezen kijken. Toen gebeld van nou wil haar kopen. bedrag was al afgesproken dat bedrag incl de keuring.
nou was goed gekeurd. Paard stond in onze trailer mijn pa gaat afrekenen die had het geld in zijn zak. Wij hadden de keuring betaald van dat geld 500 en de rest was voorhaar.
Wou ze ineens die 500 keuring er bij op hebben. terwijl ik duidelijk gemaild had dat bedrag incl de keuringskosten wat meer had ik niet. En ze hielt stug vol van niet want dan was ze niet acoord gegaan want ze moest het paard nog betalen en nog 1200 stalling (van 4 maanden) dus wij welles nietes verhaal natuurlijk. Dus ik zeg ik heb niet meer. En zij ja voor dat geld kan ik je haar niet mee laten nemen. Dus mijn pa was het helemaal zat en zei ik geef je er 200 bij (ipv die 500 die ze wou) en dan is het klaar en gaan we weg.
We hadden samen bij elkaar nog 170 mee dus 30 zouden we overmaken. maar zag in de auto ook dat ze in maart al geent moest worden dus dat betaal ik mooi van die 30 euro! het is goed met haar.
Zal haar de verzonden mail nog een keer sturen!
Daarom voelde het ook helemaal niet alsof ik een paard gekocht had toen we weg reden ik was zo kwaad om dat gezeik weer.
zo achterbaks.
Ga nu weer naar haar toe. Gevoel begint nu te komen dat ze echt van mij is
Verwacht haar niet te schoon kwam op stal ze ging rollen in de bak en bedacht me dat ik alles maar dan ook alles gekocht heb, behalve een paar borstels
kan me voorstellen dat je er een wrange smaak aan overhoud.
x_Anne_x
Geplaatst: 08-06-09 20:05
geniaal nathalie. (die borstels)
BertBaley
Geplaatst: 08-06-09 20:05
Jeetje, wat een lastig persoon!
Maar gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Zilfstar
Geplaatst: 08-06-09 20:07
Ah Jakkes! Nee dat is echt niet leuk nee. Nou mooi laten enten van die laatste 30 hoor! En die mail nogmaals doorsturen. EN dan hopelijk boek dicht en een nieuw begin bij jou.
He Naat, even ter verduidelijking: JE HEBT EEN PAARD!!!!!!!
Bij mij viel dat kwartje ook pas een dag later hoor toen hij de wei in holde (en ik heb de mijne nu 4 weken en moet er soms nog aan wennen dat ik toch echt echt echt een eigen paard heb!!)
Ben echt wel benieuwd naar dr. Mag toch wel een keertje langs komen he?
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-09 20:09
ja tuurlijk! gezellig! Ja dom he van die borstels! ik heb alles gekocht behalve het meest simpele wat ik nodig heb! Hoe kan ik dat nou vergeten! haha
ga nu weg! gevoel begin wel te komen maar het dringt nog niet helemaal door
Judith_H
Geplaatst: 08-06-09 20:11
jeetje! wat een verhaal weer.. Nou hopelijk kan je nu een beetje van haar gaan genieten en het vervelende gevoel een beetje achter je laten! Jammer dat het zo moest gaan, maarja.. jij hebt uiteindelijk toch doorgezet en je hebt je paardje ! Knap van je hoor, zoveel geduld en zoveel tegenslagen.. en nu rest alleen nog maar: heeelll veel plezier met je paardje!!
Pipi
Geplaatst: 08-06-09 20:22
Wat een misselijkmakend typje was dat zeg Maar joh,je hebt nu niks meer met haar te maken:je hebt eindelijk je paard Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan samen! Ik wacht met smart op foto's,net als iedereen hier
nou ik heb er een paar kunnen maken maar verwacht niet te veel! ze vond de wei en het andere paard veel te interessant om bij mij te komen. Wou der een shot geven wat ik van de dierenarts mee heb gehad waar ze in haar hoofd rustig van word omdat ze zo slecht tegen verhuizen kan en wou dat oude halster vervangen voor mijn mooie grijs roze maar kreeg haar niet te pakken
morgen maar even paaien met wat voer
ga ze nu even op de pc zetten
Silly1972
Geplaatst: 08-06-09 20:58
Super gefeliciteerd!! De volhouder wint he! zo zie je maar, wel balen dat het nog niet helemaal super ging, maar ach dat kon je er ook nog wel bij hebben, na al dat wachten, je hebt haar en dat is het belangrijkste!!!
zwieke
Geplaatst: 08-06-09 20:59
Haha toen ik die van mij was gaan halen in Nederland had ze toen we thuis waren ook geen oog voor mij Alles was zo spannend en nieuw. Maar met eten lukt het zeker
anne_bento
Geplaatst: 08-06-09 21:01
Gefeliciteerd!! heb stilletjes je topic gevolgd, wat een drama zeg, maar je hebt dr ben benieuwd naar de fotos!
double
Geplaatst: 08-06-09 21:03
Gefeliciteerd!
Jammer dat de verkoopster er nog een nare draai aan moest geven.. Vooral op het moment dat je haar al in de trailer hebt staan..
Nu de foto's nog..
Geniet maar van je nieuwe aanwinst!
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-09 21:12
ja voor verkoopster heb ik geen goed woord over en raad iedereen af daar heen te gaan. Het is dat ik het paard nu zo leuk vond maar jeetje. En dan nog als het paard al op de trailer staat bij het afrekenen weer zo moeilijk gaan doen, Ik was er helemaal zat van en me pa ook.
ben nu een deel van de foto's aan het uplouden.
ze zijn alleen niet goed gelukt. Bij het inzoemen word het onscherp. En van die paar van dichtbij zijn ze niet goed getimed of kijkt ze strond chagerijnig
Ze is echt behoorlijk schraal dus erg knap is ze nog niet. maar daar moet je even door heen prikken
Laatst bijgewerkt door Ylana op 08-06-09 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Violaatje
Geplaatst: 08-06-09 21:17
Gefeliciteerd. Wat een verhaal weer. Die verkoopt hier nooit een paard meer... Erg dom van haar. Gelukkig is het gez..k nu over en kun jij gaan genieten van jouw beauty!