Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Ja ik baal er echt enorm van, onze stal ligt in Ameide, Zuidholland.
Bermen zijn heel wisselend, en dat maakt het lastig om erin te rijden. Alfons heeft nu nog geen ijzers, die zet ik er alleen voor de vierdaagse onder dus ik zit nu niet te wachten op enorme asfaltritten.
daffodil schreef:Ja er schijnen twee getinte meiden langs maneges in de buurt te zijn geweest met vage verhalen, informatie voor school maar als dan gevraagd wordt wat voor school, weten ze het niet. Wellicht dat die de boel aan het verkennen zijn....
Odi schreef:Op korte termijn komt er nog een leuke cursus. Een specifieke EHBO cursus voor onderweg, in deze cursus zijn een aantal homeopathische producten geselecteerd en worden tijdens de cursus behandeld. EHBO cursus wordt een mengeling tussen alternatieve en reguliere producten.
Ice_baby schreef:nou ik ben gisteren in Epe geweest.
bij henk vosselman op visite geweest.. het gaat goed met zijn voet en zijn paardjes..
helaas had hij wel wat schade aan zijn land door de zwijnen!!
hij zit metde EP4D vol dus als er nog mensen zijn die op een telefoontje van hem wachten.. hij zit overvol..
zijn mensen al bezig met trainen?