een hond aanschaffen die zachtjes bijt Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
een hond aanschaffen die zachtjes bijt suleilitha schreef:Gisteren hebben we dat ook uitgelegd, dat er in het beleren een beste kink in de kabel was gekomen omdat het beessie nu zo bang als een haas is, waarop de moeder, jahoor, zei: En jullie zeiden net dat ze ruim twee jaar is, dat je die nu al beleert is dierenmishandeling!!!!
Tsssst, daarbij vergat ze wat haar broed aan het doen was geweest.
Je hebt rare mensen op deze aardkloot en het lijkt of het steeds raarder wordt.
. Gelukkig is dat bij ons niet aan de orde, hij staat in veilig gebied. En ook ik zou die moeder aanspreken op haar onverantwoordelijke gedrag naar haar kind toe. Ik weet niet hoe oud het kind is, die dit gedaan heeft? Kun je het kind iets kwalijk nemen, wat ik ook wel van de leeftijd af vind hangen, denk ik.

Ikima schreef:Twiggy, die moeder is net zo goed fout want ze praat het gedrag van haar schatjes goed.
, zoals het gesteld is in dit topic. Ik hoop dat je dat wel uit mijn verhaal gehaald hebt. Alleen vind ik het jammer dat meteen weer alle ouders en kinderen door het slijk gehaald worden hier en daar. Hou het nou even bij dit ene, vervelende geval, want niet elke ouder denkt en handelt zo, hoor.
(uit frustratie/verbazing, etc.)tamary schreef:![]()
![]()
![]()
(uit frustratie/verbazing, etc.)
Ik vraag mij af of er met alle voorbeelden en wetskennis hier op bokt er geen mogelijkheid is om een petitie op te stellen/2e kamerlid (is er 1 met paard misschien?) aan te schrijven om een wetswijziging op dit punt te vragen?
Denk dat paardeneigenaren niet de enige mensen zijn die met dit soort dingen te maken krijgen.
Lovely schreef:tamary schreef:![]()
![]()
![]()
(uit frustratie/verbazing, etc.)
Ik vraag mij af of er met alle voorbeelden en wetskennis hier op bokt er geen mogelijkheid is om een petitie op te stellen/2e kamerlid (is er 1 met paard misschien?) aan te schrijven om een wetswijziging op dit punt te vragen?
Denk dat paardeneigenaren niet de enige mensen zijn die met dit soort dingen te maken krijgen.
Het ligt een beetje in het verlengde van het hangjongeren probleem, daar wordt ook niet echt iets aan gedaan. Laatst kreeg ik van een smeris nog de opmerking dat ze nergens heen konden, het leek mij een uistekend plan als ze gewoon naar huis gingen en dat zei ik dus ook.

.
,toen hij vriendelijk verzocht werd om te vertrekken vond hij dat maar raar.Zakt je broek daar niet compleet vanaf
suleilitha schreef:Gisteren hebben we dat ook uitgelegd, dat er in het beleren een beste kink in de kabel was gekomen omdat het beessie nu zo bang als een haas is, waarop de moeder, jahoor, zei: En jullie zeiden net dat ze ruim twee jaar is, dat je die nu al beleert is dierenmishandeling!!!!
Tsssst, daarbij vergat ze wat haar broed aan het doen was geweest.
Je hebt rare mensen op deze aardkloot en het lijkt of het steeds raarder wordt.