Paard & Koets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: Paard & Koets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:24

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:37

Bijzonder type die Teun Knipoog

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:41

haha teun spoort af en toe niet.. vond m wel heul stoer op de boulonnais Lachen
erg jammer dat urus, mn favo boulonnais niet meer mee was, maar ja hij is al oud en wat last van versleten benen.. Boos! zn eigenaar vond het niet eerlijk om nog met hem te gaan slepen

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 19:33

Vond die boulonnais zo wie zo wel stoer.
(heb zelf maar klein paardje)
Bedacht me wel, dat een shet achter die hekjes wel zou kunnen, maar dat dit paard als ie echt weg zou willen
of zich lomp zou gedragen, die hekjes niet veel voor stelden Haha!
(zelf mijn kleine paardje zou die hekjes zo hebben kunnen pletten)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:22

Heel leuk was dat gister middag mijn zusje op haar fjord bezig was en mijn vriend begon over het "navel draaien" dit had hij natuurlijk gehoord in de clinic van Moravita!
Nog leuker is dat hij eigenlijk helemaal geen verstand van paarden heeft, met andere worden, hij vind ze heel leuk, rijdt ook wel eens op mijn merrie buiten, maar meer ook niet. Ik zelf vond de clinic heel leuk, toch echt belangrijke dingen bevestigd en ben zelf lekker aan de slag gegaan met mijn tinker. (maar dat duurt nog wel even hoor, voor ze zo door de bak loopt als de prachtige paarden van Moravita!)
Dus hier ook, nogmaals mijn complimenten!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:44

paar jaar geleden was urus ook mee, toen nog goef fit Tong uitsteken en libel (voirge paard van obelix) stond er tegenover met de stand (ihw) libel op slag hengstig en urus nam zo de dranghekken mee haha op weg naar een mooie meid Tong uitsteken

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:34

Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie genoten hebben van de clinic!! Bedankt voor het mooie compliment Bloos

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:29

ja, dat naveldraaien is bij ons ook blijven hangen hoor Haha!
gister natuurlijk meteen uitgetest, en het werkt!! natuurlijk nog niet zo perfect als bij de moravitapaarden, maar het heeft toch wel mn interesse gewekt en ik ga me eens wat meer verdiepen in de klassieke dressuur...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:04

Maisie schreef:
nee had de kaarten via internet besteld en kon ze op mijn eigen printer uitprinten Haha! Bloos gelukkig anders had ik denk ik helemaal er om moeten lopen.

Waarschijnlijk had je dan net als wij ook gewoon door kunnen rijden op basis van je brief van paard en koets. Die kans schat ik groter dan de kans dat ze je met vrachtwagen/trailer de weg laten blokkeren, om vervolgens éérst naar de voorkant te lopen, kaartjes te kopen en daarna weer terug te lopen om je vrachtwagen/trailer te parkeren.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:21

Wie is trouwens menner van het jaar geworden?

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:31

Jan van den Broek. Kreeg mooie nieuwe marathonwagen. (als ik het goed heb)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:57

Yep, de marathonwagen werd aangeboden door Stalhouderij 't Woud.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:22

Ik vind ook dat Jan het echt verdiend heeft om menner van het jaar te worden.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:16

Erg leuk inderdaad Ja
Van het rijtje van 3 die op de website van P&K stonden vond ik hem ook de meest aangewezen persoon om dit te worden.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:16

Afbeelding

Ik ben weinig in de piste geweest, maar de familie van Kasteren van Stalhouderij 't Woud zijn vrienden. Vandaar toch nog even wat plaatjes gemaakt tijdens de overhandiging van de marathonwagen.

Kiimberly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:38

akerna schreef:
kimberly, ik had het ook over de vrijdag.. jullie waren idd erg wakker en super bezig.
(enne wij waren dat die in de stallen zaten, wij zijn om half 1 eruit gegaan hoor, geen 2 uur Knipoog ) we hadden ook een afspraak met de beveiliging.) ik lag om 1 uur iig al in bed..

ik heb ook wel een groot aantal deurne mensen gezien die wel alles gewoon netjes deden, maar weet ook dat er een paar tussenuit gesneakt zijn..
maar goed dat is verder aan de organisatie van paard en koets..
het is idd al een paar jaar zo dat die communicatie tussen p&k en deuren dan niet helemaal soepel verloopt, zodat jullie ook niet altijd weten wat jullie precies moeten doen. daar kunnen jullie weer niks aan doen.. maar ik heb ook gehoord dat een aantal van jullie school het gewoon niet interesseert wat er gedaan moet worden op zo'n beurs.. dat vind ik da erg jammer..

jef ja jij hebt flink goed van je fout geleerd he Tong uitsteken jaar erop was je ook super bezig Lachen

over de ringmeesters, ik heb ook begrepen dat ze in de kempenhal geen portofoon hadden, dus die meiden (jongens? ) daar van deurne konden er niet zo veel aan doen dat het dar misliep..
wat bertreft de stallen, daar zaten ook 2 jongens (niet van deurne Knipoog ) en die behoren t wel te weten.. die staan er elka jaar.. (maar ja dan is er vrouwelijk gezelschap hé Knipoog dat vinden ze gezellig Tong uitsteken )

hoe is het trouwens met het paard van jullie leraar kimberly? die onderuit was gegaan?

Ja ik moet je eerlijk zeggen, ik denk dat deurne volgende jaar niet meer komt...
de communicatie met de organisatie is bijzonder slecht dat ten eerste.
afspraken worden niet nagekomen. en daarbij zitten we met 1ste, 2de en 3de jaars.
de eerste jaars hebben behalve wat enqueteren vrij weinig gedaan, op enkele na dan!
de 2de jaars waren er niet zoveel. en van de 3de jaars waren er van de 10 mensen 5 mensen die echt wisten wat hun taak was en dat ook goed deden. Verder die mevrouw waar wij een beetje " ruzie " mee hadden was van moravita hier op bokt zag ik net.
jammer dat het zo heeft moeten lopen.
en inderdaad van de 25 ? mensen die er waren van deurne sneakten er 10 tussenuit of waren met hele andere dingen bezig.
Is gewoon heel jammer.
Tja en dan die 2 jongens, ze wisten het allemaal wel. maar het ging af en toe een beetje langzaam Tong uitsteken
verder was ik wel bij dat ze er waren want ze hebben ons zaterdag nacht wel wakker gehouden Knipoog
en inderdaad 2 uur was mischien een beetje overdreven. op 1 iemand na.
zo'n oude man heeft dat tot 4 uur sóchtend rondgelopen. rare vent haha.
En dan krijg je ook nog dat verhaal van die portofonen. zou de organisatie regelen voor ons.. nou niet dus !
met het paard van de leraar gaat het wel weer goed geloof ik !

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:35

het is zo-wie-zo de vraag hoe/of het volgend jaar wel door gaat.
Het gaat nu wel erg hard achter uit met aantal standhouders en bezoekers.
Ik had gister de eerste klanten om kostuum aan te meten en die zeiden dat ze zeker niet meer heen zullen gaan volgend jaar.
Helaas was dat niet de eerste die ik gehoord heb Huilen

Voor de omzet zou het niet echt erg zijn, maar het is ook een soort reunie, en dat zou ik wel gaan missen Boos!

Citaat:
op 1 iemand na.
zo'n oude man heeft dat tot 4 uur sóchtend rondgelopen. rare vent haha.

Die oude man is tussen half 1 en 2 uur wel even weg geweest, toen zat hij bij ons in de vrachtwagen Tong uitsteken
Hihi, neem het hem niet te erg kwalijk, hij word niet vaak los gelaten van het eiland Party!! (hij is ver familie van mij en woont op Ameland Tong uitsteken Tong uitsteken )

Dat de communicatie tussen Deurne en organisatie niet soepel loopt is helaas ook niets nieuws.
Tja, ik weet niet of dat ooit veranderen zal.

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:00

Ik ben ook al weer een tijdje terug van Paard en koets.

Denk ik veel bokkers gezien maar niet herkent Clown

Ik heb er dus 3 dagen rondgehangen zaterdag avond ook nog blijven slapen:) gezellig binnenzitten met een biertje en daarna in een vrachtwagen Knipoog

Ik vond de beurs dit jaar heel weinig ga er daarvoor ook niet naar toe.. alleen om iedereen maar weer dag te zeggen.

ons scurry team heeft het ook weer goed gedaan, 2e van europa geworden. en ik ben gepromoveerd tot beenkappenomdoenster Clown hele dag oranje peeskappen erop en eraf gehaald.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:00

shelltje dan heb je obelix gilbey en mij zeker wel ontmoet Tong uitsteken we zaten daaarbij hahah

en die ouwe tja, de jongen van de blauwe bodywarmers hadden de deur weer voor hem open gedaan..en hijhad flink wat drank op haha..

weet je ik neem paard en koets vaak met een korreltje zout tegenwoordig.. vaak gaat er wat mis en je kunt je er druk over blijven maken.. maar dat helpt niet.. Tong uitsteken
ik ga vooral voor de gezelligheid, veel mensen weer zien na een jaar enz Lachen

fijn dat het met paard van de leraar weer goed gaat.. vond m wel een leuk paardje!!

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:02

akerna schreef:
shelltje dan heb je obelix gilbey en mij zeker wel ontmoet Tong uitsteken we zaten daaarbij hahah

en die ouwe tja, de jongen van de blauwe bodywarmers hadden de deur weer voor hem open gedaan..en hijhad flink wat drank op haha..

weet je ik neem paard en koets vaak met een korreltje zout tegenwoordig.. vaak gaat er wat mis en je kunt je er druk over blijven maken.. maar dat helpt niet.. Tong uitsteken
ik ga vooral voor de gezelligheid, veel mensen weer zien na een jaar enz Lachen

fijn dat het met paard van de leraar weer goed gaat.. vond m wel een leuk paardje!!

dat kan best kloppen, het was zeker wel gezellig Clown

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:05

obelix is die sandra die met erik zat te klooien Tong uitsteken
ik was die kleine met die groene bodywarmer Tong uitsteken en gilbey diegen in de amelander kledij Tong uitsteken haha

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:06

shelltje schreef:
Ik ben ook al weer een tijdje terug van Paard en koets.

Denk ik veel bokkers gezien maar niet herkent

Ik heb er dus 3 dagen rondgehangen zaterdag avond ook nog blijven slapen:) gezellig binnenzitten met een biertje en daarna in een vrachtwagen Knipoog

Ik vond de beurs dit jaar heel weinig ga er daarvoor ook niet naar toe.. alleen om iedereen maar weer dag te zeggen.

ons scurry team heeft het ook weer goed gedaan, 2e van europa geworden. en ik ben gepromoveerd tot beenkappenomdoenster Clown hele dag oranje peeskappen erop en eraf gehaald.

En pas om 1 uur bellen dat je niet kwam slapen. Boos!
Tut hola.

Maar peeskappen mag je vaker doen Haha!

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:08

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:22

Ik heb zojuist zes seconden van mijn leven verspild Haha! Haha! Tong uitsteken

Maar Paard & Koets moet wel blijven hoor, ondanks dat het eigenlijk wat beurs enzo betreft minder is, kan ik mijn jaarlijkse bijkletsuitje echt niet missen Duivel

Gelukkig kan ik wel thuis slapen, die nachtverhalen zijn niks voor zo'n oud mens als ik Slapen Slapen

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:04

@ Kimberly Tja dat was ik inderdaad;) Hoewel ik zeggen moet (en dat heb ik volgens mij ook nog afgelopen weekend tegen jou en je donkerharige "collega" gezegd) ik was erg blij dat we na onze fikse discussie toch weer on speaking terms waren. Wiens schuld het ook is, je schrikt toch wel hoor!! Voornamelijk doordat er verteld wordt dat er iemand is en dan blijkt dit op dat moment niet zo te zijn...

Zoals ook bij jullie allemaal het geval is, zijn onze paarden ook echt deel van onze familie en ik zou het verschrikkelijk vinden als er iets gebeurd. Het is nu eenmaal als eigenaar verboden om daar 's nachts te blijven. En dat begrijp ik ook wel. Het zal een dolle boel worden met al die eigenaren Go jij! Go jij!

Ik vond het heel profi dat jullie achteraf even kwamen melden hoe de nacht verlopen was! Zo bouw je een netwerk op waarmee je straks een goede baan kunt vinden.