Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zn eigenaar vond het niet eerlijk om nog met hem te gaan slepen

en libel (voirge paard van obelix) stond er tegenover met de stand (ihw) libel op slag hengstig en urus nam zo de dranghekken mee haha op weg naar een mooie meid
Maisie schreef:nee had de kaarten via internet besteld en kon ze op mijn eigen printer uitprinten![]()
gelukkig anders had ik denk ik helemaal er om moeten lopen.

akerna schreef:kimberly, ik had het ook over de vrijdag.. jullie waren idd erg wakker en super bezig.
(enne wij waren dat die in de stallen zaten, wij zijn om half 1 eruit gegaan hoor, geen 2 uur) we hadden ook een afspraak met de beveiliging.) ik lag om 1 uur iig al in bed..
ik heb ook wel een groot aantal deurne mensen gezien die wel alles gewoon netjes deden, maar weet ook dat er een paar tussenuit gesneakt zijn..
maar goed dat is verder aan de organisatie van paard en koets..
het is idd al een paar jaar zo dat die communicatie tussen p&k en deuren dan niet helemaal soepel verloopt, zodat jullie ook niet altijd weten wat jullie precies moeten doen. daar kunnen jullie weer niks aan doen.. maar ik heb ook gehoord dat een aantal van jullie school het gewoon niet interesseert wat er gedaan moet worden op zo'n beurs.. dat vind ik da erg jammer..
jef ja jij hebt flink goed van je fout geleerd hejaar erop was je ook super bezig
over de ringmeesters, ik heb ook begrepen dat ze in de kempenhal geen portofoon hadden, dus die meiden (jongens? ) daar van deurne konden er niet zo veel aan doen dat het dar misliep..
wat bertreft de stallen, daar zaten ook 2 jongens (niet van deurne) en die behoren t wel te weten.. die staan er elka jaar.. (maar ja dan is er vrouwelijk gezelschap hé
dat vinden ze gezellig
)
hoe is het trouwens met het paard van jullie leraar kimberly? die onderuit was gegaan?
Citaat:op 1 iemand na.
zo'n oude man heeft dat tot 4 uur sóchtend rondgelopen. rare vent haha.
(hij is ver familie van mij en woont op Ameland
)
hele dag oranje peeskappen erop en eraf gehaald. 
we zaten daaarbij hahah
akerna schreef:shelltje dan heb je obelix gilbey en mij zeker wel ontmoetwe zaten daaarbij hahah
en die ouwe tja, de jongen van de blauwe bodywarmers hadden de deur weer voor hem open gedaan..en hijhad flink wat drank op haha..
weet je ik neem paard en koets vaak met een korreltje zout tegenwoordig.. vaak gaat er wat mis en je kunt je er druk over blijven maken.. maar dat helpt niet..
ik ga vooral voor de gezelligheid, veel mensen weer zien na een jaar enz![]()
fijn dat het met paard van de leraar weer goed gaat.. vond m wel een leuk paardje!!

en gilbey diegen in de amelander kledij
haha shelltje schreef:Ik ben ook al weer een tijdje terug van Paard en koets.
Denk ik veel bokkers gezien maar niet herkent
Ik heb er dus 3 dagen rondgehangen zaterdag avond ook nog blijven slapen:) gezellig binnenzitten met een biertje en daarna in een vrachtwagen![]()
Ik vond de beurs dit jaar heel weinig ga er daarvoor ook niet naar toe.. alleen om iedereen maar weer dag te zeggen.
ons scurry team heeft het ook weer goed gedaan, 2e van europa geworden. en ik ben gepromoveerd tot beenkappenomdoensterhele dag oranje peeskappen erop en eraf gehaald.
akerna schreef:obelix is die sandra die met erik zat te klooien
ik was die kleine met die groene bodywarmeren gilbey diegen in de amelander kledij
haha