2 jassen. Van happy valley ook waar de binnen kant uit kan zeg maar. En een vest, een fleece deken met hals, longeerzweep, hymalajalikstenen, thermolaarzen, rijbroek, longeerlijn
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ash_ schreef:Heb echt een hoop spullen gekocht.
2 jassen. Van happy valley ook waar de binnen kant uit kan zeg maar. En een vest, een fleece deken met hals, longeerzweep, hymalajalikstenen, thermolaarzen, rijbroek, longeerlijn
Mandarijn schreef:Bellarose schreef:ES was er in dressuur vanmiddag alleen nog:
Brandy
bruin (ebony mouse ofzo)
die rose umbra white
Die met die roze tinten met blauw
en die wit met groene rand
de rest was allemaal vzh.
hadden ze nu de white/dune/smaragd wel in dressuur?
die wit met groene
die hadden ze gister niet.
Mandarijn schreef:Wie o wie gaat er morgen en wil voor mijn jaloerse moeder () precies zo'n westernhoofdstel mee wil nemen?
Nu ze gezien heeft welke het zijn wil ze er ook eentje.
lauraaaa schreef:Even een vraagje aan de mensen die van de week ook een bonthalster hebben gekocht; Klopt de maat wel bij jullie?
Een stalgenootje van me en ik hadden er o.a. woensdag eentje maatje full gekocht maar ze passen helemaal niet. De keelriem kan niet dicht terwijl het wel de goede maat zou moeten zijn.
__SavannaH__ schreef:ik heb in totaal gehaald
2dekjes waarvan 1 HV polo
wollen deken met hals
thermolaarzen voor mij en me ma
jassen( o.a. anky happey valley, eurostar , derby , br )
bodywarmers
2 rijbroeken
halstertouwen
nieuwe cap
en dat was het nog niet maar moet even denken over de rest wat het ookalweer was
iejoor62 schreef:Mandarijn schreef:Wie o wie gaat er morgen en wil voor mijn jaloerse moeder () precies zo'n westernhoofdstel mee wil nemen?
Nu ze gezien heeft welke het zijn wil ze er ook eentje.
Is er dan niemand die er nog heengaat en voor zo'n hoofdstel wil en kan kijken en kopen en meenemen voor mij(ik ben nl. de jaloerse moeder
en anders moet ik mijn dochter maar heel lief aankijken of ik hem een keer mag lenen