ja had het zo gedaan dat ik nét na 10en aan zou komen, dat de eerste hysterie al weg is ik had enkel die dekens nodig, daar was bijna niemand.. wel 2 leuke medewerkers die me goed hielpen Mn dekens gepakt, langs de dekkies gehopt en naar de kassa, waar om kwart over 10 al een rij stond
Het was SUPER druk bij die jassen nou ik heb er niets fatsoenlijks bij zien hangen..
AhvG
Geplaatst: 24-10-10 11:38
yeeeah vandaag weer geweest. even snel met mijn ouders dit keer. heb 2 anky pads, een roze en blauw/groen achtig? met vandages erbij. jammer genoeg niet de banadges die erbij horen maar lijken wel op elkaar. en me moeder heeft een jas voor 5 euro (A)
Jassen vond ik niet bijzonder voor 5 euro.was echt niks heb dus een duurdere jas uitgezocht en een fleecedekenmet hals. Maar had ook eigenlijk niet meer nodig.
Ik ben net ook geweest! Ik stond al om half 10 in de rij, dus we waren als een van de eerste binnen! Uiteindelijk 8 jassen gescoord, en een fleecevest!
Ook heb een nog een ES pad gekregen van mijn moeder (een rode met wit en navy)!
Verder nog: 2 paar sokken Westernhoofdstel met bit (cadeautje voor iemand ) Foene griek
nou ik ga niet meer, inplaats daarvan wel naar de primark
Champie_Me
Geplaatst: 24-10-10 12:59
Caiitliin schreef:
haha wij deden het van de week allebei, was maar 10/15 minuutjes rijden van elkaar geloof ik... maar reken er wel op dat het nog vakantie is he? EN weekend dus dat het een gekkenhuis zal zijn
groetjess
barkruk
Geplaatst: 24-10-10 13:04
Caiitliin schreef:
aha, ik heb het even gegoogled, het is de Penneys uit Ierland, die ken ik wel. Voor wat de paardenspullen: ik weet wel dat er in Amsterdam en ergens in het zuiden van het land ook een sportkledingwinkel is die ook heel goedkoop de basis zaken als broeken, caps, laarzen etc verkoopt. Maar ik vergeet die naam altijd. Volgens mij is het een Engels klinkende naam, redelijk lang.... (lekker vaag he). Om bij het tentenkamp te blijven: jassen waren niet veel soeps. Ze hebben wel veel goedkope handschoenen, maar dat is allemaal maat XS. Er waren wel redelijk wat dekens en dekjes.